Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[mvc] Colorpicker

Pagina: 1
Acties:
  • 311 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik probeer een colorpicker te implementeren in MCV3. (bijv. jsColor)
De Colopicker werkend krijgen is geen moeite.

Maak ik zie niet hoe ik de geselecteerde waarde terug in mijn viewmodel kan krijgen.
De bedoeling is dat ik na een submit het geselecteerde kleur terug in de database krijg.

Heeft iemand een idee hoe ik hieraan begin?

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-11 16:01
Zorg ervoor dat je die "bind"? Wat is jouw opzet nu?

[ Voor 26% gewijzigd door Styxxy op 05-04-2012 21:08 ]

• ColdSTone|IA
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-12-2017

ColdSTone|IA

lui..

Of met jQuery een post doen naar een (Partial)Action? Dan de kleur in de database opslaan en een nieuwe view teruggeven, of redirecten naar een andere action.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Het is denk ik handig als je even onze Quickstart doorneemt en een nieuw topic opent met die informatie in je achterhoofd. Het is vooral belangrijk dat je even laat zien wat je hebt geprobeerd (relevante (delen!) code), wat je hebt gezocht/gevonden, wat er (precies) niet werkt, of je hebt gedebugged (Debuggen: Hoe doe ik dat?) etc ;)

Je topicstart is nu gewoon té karig om zinnige input op te geven (anders dan de input die je al gehad hebt, en dat zijn allemaal pogingen geweest in een glazen bol te kijken ;) ). Het is wel zo handig als we niet hoeven gissen :Y)

[ Voor 18% gewijzigd door RobIII op 05-04-2012 22:00 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.