Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• dicksterk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
Ik ben zeer dringend opzoek naar een custom rom voor de abo a810. een chinese smartphone. via ebay te vinden via de zoekwoorden android 3g a810. Ik ben zelf helaas totaal niet bedreven in het bouwen/flashen van een rom dus heb hierbij hulp/instrructis nodig.
wat ik in de rom wil hebben:
Nederlandse taal, android market, mogelijkheid tot installeren van de espeak texst-tospeech-synthesizer, talkback als accessibility tool. waarom ik deze telefoon wil gebruiken: hij is zeer geschikt voor blinden, zou voor de verkoop aan andere blinden heel geschikt en gunstig geprijst zijn(tot op heden zij alleen vrij dure telefoons geschikt echte low-end telefoons zij nooit binnen het bereik van onze doelgroep geweest. deze telefoon heeft geen touchscreen en een trackball(veel haniger dan een trackpad) en een touchscreen zou per ongeluk aanraken kunne veroorzaken wat de telefoon minder makkeljik te bedienen maakt. Is er iemadn die me hierbij kan assisteren? telefoons heb ik hier liggen dus als er 1 nodig is om mee te testen is dat geen probleem.

• jopitan
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-11 08:10

jopitan

It's just a fact

Heb je al menige websites afgestruind om te kijken hoe je een custom rom moet maken?

CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB

Verwijderd

Sja, voor zover ik kan zien zijn er geen custom roms voor de a810. Ook nog geen bericht dat er iemand mee bezig is.

Ik hoop voor je dat je iemand kan vinden die je hiermee kan helpen :)
Succes in ieder geval!

• podvizsen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-11 20:34
Als je echt iemand dit zou willen laten maken zou je een V&A advertentie kunnen plaatsten ;)

• dicksterk
Ja dat heb ik al gedaan. Maar: ik ben geen programmeur, ik kan niets doen zonder spraak/braille ondersteuning. Ik heb idd sites afgezocht op een rom voor dit toestel te vinden maar kom er niet uit. zelf maken is voor mij geen optie, dat kan ik simpelweg niet maar ik hoop iemand te vinden die dit wel kan.

Verwijderd

dicksterk schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:13:
Ja dat heb ik al gedaan. Maar: ik ben geen programmeur, ik kan niets doen zonder spraak/braille ondersteuning. Ik heb idd sites afgezocht op een rom voor dit toestel te vinden maar kom er niet uit. zelf maken is voor mij geen optie, dat kan ik simpelweg niet maar ik hoop iemand te vinden die dit wel kan.
Zoek eens naar een paar devs op XDA, deze zijn vaak bereid om je te helpen!

• Lorem_Ipsum
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-11 07:41
Ik hoop voor je dat iemand al een werkende clockworkmod recovery heeft gemaakt, anders zul je die zelf moeten porten. Verder kun je voor de meeste Android telefoons met DSIXDA's kitchen ROMs bakken. De elementen die jij er in wilt hebben kun je vrijwel allemaal op internet vinden of uit een ROM van een andere telefoon halen. Overigens hoef je daar geen echte programmeur voor te zijn, mits je een nieuwere versie android wilt gaan porten, maar dat lijkt me niet jouw doel. Je zult wel wat achtergrondkennis van android nodig hebben. Zoals hierboven aangegeven kun je ook aan iemand van Modaco of XDA om hulp vragen :)

• dicksterk
Ik zoek eigenlik iemand die dit als hobby project zou willen oppakken. Ik wil de telefoons uiteindelijk verkopen in mijn bedrijf, maar ik wil alleen een kleine winst(denk aan 10 euro) maken op de telefoon. Wat ik wil is een low-budget telefoon voor blinde consumenten op de makrt brengen voor bijvoorbeeld een euro of 50-55. IK ben dus niet opzoek naar een commericeel project voor honderden eruo's.

Verwijderd

Dick, plaats dit bericht op XDA dan? Vaak kan iemand je daarmee wel helpen hoor! Al helemaal als het om een soort "goed doel" gaat.

• Lorem_Ipsum
dicksterk schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:16:
Ik zoek eigenlik iemand die dit als hobby project zou willen oppakken. Ik wil de telefoons uiteindelijk verkopen in mijn bedrijf, maar ik wil alleen een kleine winst(denk aan 10 euro) maken op de telefoon. Wat ik wil is een low-budget telefoon voor blinde consumenten op de makrt brengen voor bijvoorbeeld een euro of 50-55. IK ben dus niet opzoek naar een commericeel project voor honderden eruo's.
Ik denk dat je dan het beste een vraagadvertentie in de v&a kunt plaatsen, of zoals hierboven aangegeven: XDA

• dicksterk
xda is inderdaad een optie, ik hebg daar al diverse mensen benadert die hun mailadres hadden achter gelaten in topics maar geen reacties gehad. Maar ik dacht dat een Nederlandssprekend persoon misschien het handigst was. ik ken wel engels maar om heel precies uit te leggen wat je wilt kan Nederlands handig zijn dus ik dacht wie weet is hier iemand die het ook kan/wil. of verwachten jullie dat hier geen developers meelezen?

• Lorem_Ipsum
dicksterk schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:20:
xda is inderdaad een optie, ik hebg daar al diverse mensen benadert die hun mailadres hadden achter gelaten in topics maar geen reacties gehad. Maar ik dacht dat een Nederlandssprekend persoon misschien het handigst was. ik ken wel engels maar om heel precies uit te leggen wat je wilt kan Nederlands handig zijn dus ik dacht wie weet is hier iemand die het ook kan/wil. of verwachten jullie dat hier geen developers meelezen?
Ik weet niet of hij makkelijk bereikbaar is , maar ChainFire is een erg bekende nederlandse developer/hacker, misschien dat je 'm via z'n twitter kunt bereiken

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:20

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

dicksterk schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:16:
Het forum is niet de juiste plaats voor dit soort dingen. Commerciële zaken, hoe groot of klein dan ook horen in V&A. Ook hulp bij het porten, etc. kan bij V&A. Dit topic gaat op slot.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.