hallo mensen ik wil op mijn philips gogear mus 8gb andere software zetten. android is denk ik te zwaar en rockbox wil ik ook niet hebben. zou ik er een nokia besturings systeem op kunnen zetten?
Ik zou het eigenlijk niet weten, maar ik heb ook niet gezocht 
Ik denk echter dat dit weinig met programmeren te maken heeft, daarom zou ik je aanraden in ieder geval zelf het een en ander uitzoeken. Je start post is echt te mager en toont weinig eigen initiatief.
Succes!
Ik denk echter dat dit weinig met programmeren te maken heeft, daarom zou ik je aanraden in ieder geval zelf het een en ander uitzoeken. Je start post is echt te mager en toont weinig eigen initiatief.
Succes!
01101000 01100101 01101100 01110000
Dus net zoveel gedaan als de TSBroken schreef op donderdag 05 april 2012 @ 15:14:
Ik zou het eigenlijk niet weten, maar ik heb ook niet gezocht
Suspect: Id like to see a warrant?
Vic Mackey: Id like to see Anna Kournikova naked on a waterbed.
Wikipedia: Rockbox Ik zou hier even naar kijken, maar heb geen idee of jou GoGear ook ondersteund word.
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
En dit staat in PRG omdat... 
Waar hoort mijn topic?
Ik zou je topic verplaatst hebben had 't voldaan aan onze eisen die we stellen aan een topicstart zoals beschreven in onze Quickstart. Als je die even doorneemt kun je gerust een nieuw topic openen in 't juiste forum
Waar hoort mijn topic?
Ik zou je topic verplaatst hebben had 't voldaan aan onze eisen die we stellen aan een topicstart zoals beschreven in onze Quickstart. Als je die even doorneemt kun je gerust een nieuw topic openen in 't juiste forum
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Dit topic is gesloten.
![]()