Toon posts:

Windows 2000 en TV OUT op m'n Viper 550

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik in Windows 2000 m'n TV OUT van m'n Viper 550 gebruiken om het beeld op m'n televisie te zien? Het werkte perfect in WIndows 98 se maar kan de optie niet vinden in Win2k.

Verwijderd

Topicstarter
Offeeh... kan dat nie? :)

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

kan met Tvtool, flikkert je er wel om de 10 min uit.
(shareware :()
Hij werkt goed onder win98se met viper550, maar zaten incontroltools er niet bij voor win2000?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

gebruik de detonator drivers 6.1.8, zijn de laatste die de viper550 nog fatsoenlijk ondersteunen:(.

Werkt perfect bij mij met mijn viper550 en w2k. :9

Verwijderd

Topicstarter
I see. Maar waar vindt ik de instelling in Windows 2000 zelf? Die heb ik nog niet kunnen vinden.

Verwijderd

6.1.8 drivers installeren en dan dit:

bureaublad -> eigenschappen -> instellingen -> geavanceerd -> riva tnt -> additional properties -> output device en daar zie je staan analog monitor, tv en digital flat panel.

Veel plezier:)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben helemaal blij, alleen.. weet iemand een plek waar ik ze easy kan downloaden? Ik vindt ze niet op: www.hastec.nl, niet op www.diamondmm.com en zelfs niet op de nvidia-site. Misschien kijk ik er helemaal overheen, maar ik kom ze maar niet tegen.. Diamond is die Viper 550 zeker helemaal zat :) Ook niet gevonden op hardwareinfo of toms hardware guide.
BVD.

Verwijderd

Ik heb een Viper v550 pci als tweede videokaart in mijn systeem hangen die ik alleen gebruik voor de tv-out. Hij doet 't prima bij mij met de 6.50 drivers. Hogere drivers van de 6.xx serie heb ik nog niet geprobeerd. De 7.xx, 10.xx en de 11.xx ziet de tv-out iig niet :(.

Misschien dat de nieuwe drivers de tv-out zien als de pci primairy is, maar dat wil ik dus absoluut niet met mijn Geforce 2 GTS 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus de 650 ook gedownload hiervoor, en ook de Bios Update voor de Viper, maar ik krijg in W2k gewoon geen extra tab riva tnt (of welke dat dan ook moet zijn). Wat is dit voor iets mafs? :(

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-05 10:53
Je kunt ook nog andere drivers gebruiken van nVidia gebruiken (bv versie 6.34). Via de volgende link staan er een paar:

http://www.hastec.nl/drivers/CEdrivers.htm

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Verwijderd

gebruik dan gewoon 6.1.8 alles hoger werkt bij mij niet, vastlopen van pc, beeld foetsie, 3 dubbel beeld, etc.

Detonator 6.1.8 is de laatste die mijn viper nog goed ondersteund.

Verwijderd

Topicstarter
shit, 't werkt! Thanx all en ik heb nu de 3.32 drivers volgens mij up en running.
Pagina: 1