Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320140

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik heb een vraag die jullie misschien kunnen beantwoorden.
Voor mijn werk heb ik een camera nodig op mijn telefoon die duidelijke foto's kan maken van boeketten bloemen. Zoals je in de titel kan lezen ben ik in het bezit van een samsung galaxy xcover.
De standaard camera kan niet goed overweg met de felle kleuren etc.
Nu vroeg ik me af of jullie misschien een tip hebben voor een app ofzo?

Thnx Martijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:07
Als ze die foto's echt ergens voor gaan gebruiken kan je toch beter foto's maken met een compact of DSLR camera, desnoods leen je er een.
Maar foto's maken met een mobiele telefoon is nooit een succes :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-06 15:26

Perkouw

Moderator General Chat
Ik gok zomaar dat je die foto's moet maken om aan (potentiële) klanten te laten ? Het lijkt mij ook verstandiger om hier gewoon een camera voor te gebruiken i.p.v. een telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja is tuurlijk wel beter maar de foto's moeten vanaf lokatie meteen via de mail doorgestuurd kunnen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Anoniem: 320140 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:40:
Ja is tuurlijk wel beter maar de foto's moeten vanaf lokatie meteen via de mail doorgestuurd kunnen worden
Tablet of minilaptop waar je die camera op kan aansluiten?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:09
Probeer vignette of camera zoom fx eens, die doen het bij mij goed maar als de camaramodule zelf brak is kan je daar softwarematig weinig aan doen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
thnx bartske, ik ga eens even kijken. Ik ben gewoon benieuwd wat ik uit dit toestel kan halen. als het niet lukt dan is er geen andere optie maar het is het proberen waard!
Pagina: 1