Reparatie ps3 dixons

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• youp.c
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-06-2024
Beste mensen,
Gisteravond onder het spelen van GTA IV, ging mij PS3 (40 GB, Phat) opeens uit. Hij beeld werd plots zwart, ik hoorde 2 piepjes en hij blies niet meer. Ik kreeg hem niet meer aan met de aan/uit knop en daarna de hoofdschakelaar geprobeerd aan de achterkant, maar dat wilde ook niet baten. Ik zit te denken aan YLOD, maar ik weet niet hoe dat te herkennen. Aangezien ik hem in zomer 2008 heb gekocht is de garantie verlopen. Ik wil er echter zelf niet aan gaan sleutelen, dus zit ik erover na te denken naar dixons (waar die gekocht is) te brengen. Heeft iemand met een eenzelfde soort probleem na de garantie bij dixons een reparatie laten doen? Hoeveel vragen ze daarvoor en hoelang duurt dat? Aangezien ik op internet lees dat Sony voor YLODs 150€ reparatiekosten vraag ik mij af of het dat wel waard is, voor hetzelfde geval gebeurt dat een jaar later weer, dus ik kan beter een nieuwe ps3 kopen.

PSN: youpey - Friendcode 3DS: 2895-6771-2678

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

youp.c schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:25:
Beste mensen,
Hoeveel vragen ze daarvoor en hoelang duurt dat?
Typisch iets wat je aan Dixons moet vragen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:55

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Als geld niet een heeel groot probleem is zou ik gewoon een nieuwe kopen. ook omdat 40GB een best kleine schijf is. Die nieuwe zijn zuiniger etc en ook nog is 160GB + enzo.

Tenminste tenzij de reperatie dus 100+ kost. stel dat het 40euries kost ofzo ja dan kan je dat best doen. maar die zekerheid heb je van te voren denk ik niet of wel?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:02
Ik zou het zelf niet laten fixen, een nieuwe kopen lijkt me beter met weer 2 jaar garantie inplaats van xx maanden op je reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Kan er niet meer van maken dan:
gambieter schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:28:
[...]

Typisch iets wat je aan Dixons moet vragen :)

Dit topic is gesloten.