Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Site niet meer bereikbaar via HTTP in binnenland

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sinds 12u vandaag is onze site niet meer bereikbaar via HTTP met 3 verschillende providers en met verschillende computers op verschillende netwerken, ook providers hebben dit bevestigd.

Ping geeft een positief resultaat
FTP werkt wel gewoon
Traceroute staat goed

HTTP gaat enkel goed in het buitenland, of via een buitenlandse proxy. Maar in Belgie gebeurt er gewoon niets als je in de browser naar de url gaat.

Iemand een idee bij wie ik moet zijn en wat het probleem kan zijn?

Alvast bedankt voor de antwoorden!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:43

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Bij je hoster lijkt me :?

Rail Away!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Vaag, alleen http werkt dus niet? werkt de site wel als je hem op een andere poort zet? (b.v. 21, aangezien ftp het wel doet)

Ik zou ook denken dat het dicht bij/in de http server zou liggen.

[ Voor 21% gewijzigd door begintmeta op 05-04-2012 12:42 ]

• Koenoe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:08
DNS probleem?

Want op grond van het oordeel dat je velt, zal er over je geoordeeld worden, en met de maat waarmee je meet, zal jou de maat genomen worden.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties, hij doet het nu opeens weer.

Probleem is dat hoster me naar dns.be stuurt vermits die in NL staat en het daar wel werkt
dns.be stuurt me naar een agent in Duitsland
Die stuurt me naar GoDaddy (al onze domein namen zijn daar ingekocht)

Dus ik wordt alsmaar doorverwezen. Ik wacht op antwoord van GoDaddy nu voor de uitval van 1 uur.

Ik zal jullie laten weten wat het was

• Daanoz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-11 12:40
Kijk eventueel naar een (plots?) geactiveerde IPV6 configuratie van de DNS, dit heeft mij in het verleden al een keer op een dwaal spoor gezet.

Verwijderd

Topicstarter
Het was uiteindelijk toch het bedrijf waar de server stond die in de fout gegaan is, blijkbaar een verbinding naar een of ander knooppunt die niet goed ging.
Pagina: 1