Weet iemand of er een beperking is t.a.v. de lengte van de kabel tussen de xbox console en de kinetic sensor? Ik wil namelijk mijn xbox360 console aansluiten op mijn projector, apparatuur heb ik allemaal achterin de ruimte staan. Denk dat de kabel in totaal ongeveer 11 meter moet zijn tussen de sensor die voorin de ruimte staat en de console die dus achterin bij de projector staat. Zou dit dan willen oplossen met drie verlengkabels van 3 meter. Is dit mogelijk of krijg ik dan problemen met het signaal?
Ik denk niet dat het mogelijk is om de Kinect sensor te verlengen. Dit heeft verschillende redenen.
Ik dacht dat de sensor via USB werkt; USB heeft een latency-grens, waardoor de TOTALE kabel (voor USB 2.0) MAX 5,0 meter lang kan zijn.
De Kinect sensor heeft al te weinig bandbreedte; dat is een nadeel op zich, laat staan als je het verlengt!
Vergeet ook niet dat je meer stroom nodig zou hebben om het signaal sterk te houden, wat je ook niet gaat lukken.
De Kinect maakt geen ECHT gebruik van USB, maar een andere variant. Hoe wil je dit verlengen?
EDIT: Ik heb na 1 seconde gevonden via google: Er zijn wel (dure) verlengkabels speciaal voor Kinect, tot max 3 meter...
Ik dacht dat de sensor via USB werkt; USB heeft een latency-grens, waardoor de TOTALE kabel (voor USB 2.0) MAX 5,0 meter lang kan zijn.
De Kinect sensor heeft al te weinig bandbreedte; dat is een nadeel op zich, laat staan als je het verlengt!
Vergeet ook niet dat je meer stroom nodig zou hebben om het signaal sterk te houden, wat je ook niet gaat lukken.
De Kinect maakt geen ECHT gebruik van USB, maar een andere variant. Hoe wil je dit verlengen?
EDIT: Ik heb na 1 seconde gevonden via google: Er zijn wel (dure) verlengkabels speciaal voor Kinect, tot max 3 meter...
[ Voor 9% gewijzigd door SalimRMAF op 05-04-2012 12:38 ]
Gulfstream G650
Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.
Daarnaast is het wel de bedoeling dat je jezelf actief inzet als je een vraagt hebt. Dus net als Aragnut: wat heb je zelf al gevonden?
Daarnaast is het wel de bedoeling dat je jezelf actief inzet als je een vraagt hebt. Dus net als Aragnut: wat heb je zelf al gevonden?
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Als je mijn vraag leest dan weet je dat ik de verlengkabel van 3 mtr al gevonden heb. Verder kun je op youtube filmpjes vinden waar de kinect sensor op een beamer is aangesloten waarbij ook een flinke afstand zit tussen sensor en de xbox. Een andere mogelijkheid is misschien om de console in de buurt van de sensor te plaatsen en de HDMI kabel te verlengen naar de receiver.