[V&A] Wijziging User Review - [klada] [bas90]

Pagina: 1
Acties:
  • 897 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klada
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-10 15:00
Ik had met bas90 zo gezegd een deal,zou van mij een mediaplayer kopen.
Helaas heb ik deze deal stop gezet, om deze reden :had al mijn gegevens over gemaakt zoals rekeningnr.met iban code enz...
Krijg dan een mail van bas90 dat hij dat allemaal niet snapt van iban code enz..
Vraag dan ook zijn adres want dat had ik nog altijd niet,krijg dan een mailtje terug waarin bas90 vraag om de player op te sturen en dat hij wel later zou betalen.Heb hem eerlijk gezegd dat ik dat niet doe en de player heb verkocht aan iemand die wel dadelijk betaalde.
Nu is bas90 boos en geef me daar een slechte feeback voor ,heb hem dan ook maar een slechte geven omdat hij zijne rewiew over mij niet aanpast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas90
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-10 23:01

Bas90

Addicted2bass

Je had me een mailtje gestuurd waarin je akkoord ging met mijn bod. Vervolgens stuur je me iBan gegevens en een BIC nummer, geen flauw idee wat dat was. Dus ik vroeg het even. Vervolgens ga je min of meer akkoord met het feit dat ik later betaal en vraag je om mijn adres. Het vragen om mijn adres deed je om 01.05 s'nachts via de mail. s'nachts om 01.30 kreeg ik wederom mail dat je hem desondanks de deal toch had verkocht. Vind je het raar dat ik s'nachts om 1 uur niet reageer en gewoon op 1 oor lig?

Voor mij is de feedback terecht vanwege het feit dat je bij een gemaakte deal het aan iemand anders verkoopt omdat het "makkelijker" is. Je hebt nergens gezegd dat je niet akkoord ging met het van te voren op te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klada
Hoi Bas,
Ja heb een mailtje gestuurd dat we een deal hadden,tot dan alles ok.
Dan krijg ik van jou een mailtje waar in je vraag om de mediaplayer zo snel mogelijk op te sturen want het was zogezegd een cadeau voor een verjaardag...... en de betaling zou je later wel doen.
Wat me ook opviel is dat je nergens geen verzendingsadres opgaf,raar hè als je iets laat opsturen.
Heb toen een hele korte mail terug gestuurd met deze woorden:'En naar waar moet ik die opsturen !!!' waaruit je al kon uitmaken dat deze deal niet meer zou door gaan.
Je zeg dat je die mail heb gelezen maar je stuur niks terug(als je hem leest ben je ook wakker ).
Had nog iemand die hem wilde kopen en die betaalde direct en heb jou daar van op de hoogte gebracht.
Als je niks weet van ibancode en biccode is Google je beste vriend maar normaal zou je dat moeten weten.
En ik hoef niet tezeggen dat ik niet akkoord ga met op te sturen zonder eerst te betalen,denk wel dat het een van de vaste regels is :Eerst betalen en dan opsturen .

Mvg

Klada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:42

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Als ik het zo lees was er toch echt een deal tussen jullie beide. Er was wederzijds overeenstemming over het product en de prijs. Er was door klada zelfs al een mail verstuurd met betaalgegevens. Dat Bas90 even tijd nodig heeft om het IBAN verhaal uit te zoeken staat daar los van. Dat geeft klada imho geen recht om het product dan maar aan iemand anders te verkopen. Deal is deal. De betaling komt echt wel in orde.
Ik ga dus geen reviews aanpassen. Jullie hebben beide je zegje gedaan. Klaar dus. Dat is mijn uitspraak en daar moeten jullie het mee doen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klada
. Deal is deal. De betaling komt echt wel in orde.

Zo iets weet je nooit ,eerst opsturen en dan pas betalen sorry maar dan pas ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

klada schreef op donderdag 05 april 2012 @ 22:00:

Heb toen een hele korte mail terug gestuurd met deze woorden:'En naar waar moet ik die opsturen !!!' waaruit je al kon uitmaken dat deze deal niet meer zou door gaan.
Ik zal verder niet inhoudelijk reageren op jullie verhaal, maar als jij zo'n mail stuurt, dan verwacht ik dat je het apparaat naar mij zou gaan versturen. Ik kan daar totaal niet uit opmaken dat de deal niet meer door zou gaan.

Wat nou als de koper netjes zijn adres had gestuurd? ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klada
Wat nou als de koper netjes zijn adres had gestuurd?

Dan had ik netjes gevraag om eerst op voorhand tebetalen en dat ik dan het pakketje zou opsturen.
Zo doe ik het altijd en nooit problemen mee .
Als de koper vraag om het dadelijk op te sturen omdat het zogezegd voor een verjaardag is dan denk ik al "even checken"
Als de koper gewoon het bedrag had overgemaakt een een bewijs van dit had door gemail dan was de mediaplayer nu al bij hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Klada, het feit is gewoon dat jij hem de betaalgegevens stuurt en niet wilde afwachten totdat er betaald was. JKe moet iemand natuurlijk wel even de gelegenheid geven te betalen en zijn adresgegevens door te mailen. Als jij eerst een deal maakt en daarna om 1 uur 's nachts om het adres vraagt en om 1:30 uur het apparaat aan iemand anders verkoopt geef je de tegenpartij natuurlijk geen enkele tijd om te reageren. Als je even gewacht had tot de volgende dag had je ongetwijfeld een mailtje gehad over de betaling en de adresgegevens.
Aangezien jij nu zo "bruut" de deal afbreekt kan ik mij de reactie van Bas90 prima voorstellen.

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klada
niet wilde afwachten totdat er betaald was

Dit je het juist de point: hij wilde dat ik het eerst het pakket zou opsturen en daarna zou hij pas betalen.

Ik kan jou mening ook best begrijpen maar ik vind dat bas90 niet zomaar direct een negatieve beoordeling moest geven.
weer iemand die ik een slechte feedback moet geven.” was zijn eerste mailtje nadat ik de deal had stop gezet.
Hier kan toch eerst over gepraat worden als volwassen mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas90

Bas90

Addicted2bass

Voor mij is dit een reden om negatieve feedback te geven vanwege het feit dit tegenwoordig te makkelijk wordt gedaan. Ik heb al iemand gevonden die meteen betaald, dus de mazzel.

s'nachts om 1 uur half slapend had ik inderdaad het mailtje gelezen. Gezien om 6 uur de wekker gaat, ga ik niet s'nachts ook nog weer uitgebreid reageren.

Zoals ik via de mail ook zei vind ik deze feedback meer dan terrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas90

Bas90

Addicted2bass

Ik denk dat er een slotje op dit topic kan :].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Astu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas90

Bas90

Addicted2bass

Aangezien de admins mijn standpunt in dit topic begrijpen, wil ik vragen om de feedback van Klada te laten verwijderen. Het is mij een doorn in het oog en ik vind dat het een vertekend beeld geeft van mijn feedback.

Graag reactie admins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Zoals aangegeven bemoeien wij ons niet met de reviews. Jullie zullen er echt zelf uit moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas90

Bas90

Addicted2bass

Jullie zijn er in het vorige topic wel uitgekomen waarin ik ook een onterechte beoordeling kreeg. Waarom bemoeien jullie je er niet mee? De user heeft duidelijk bij mij een beoordeling geplaatst om mij een hak te zetten, deze is ook nergens op gebasseerd en denigrerend (basje). Oftewel, ik kan nu bij iedereen negatieve feedback passen, de gebruiker maakt een topic aan (als deze) en de feedback wordt pas verwijderd als beide partijen het eens zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfektOne
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-06 23:24

PerfektOne

Striving for Perfektion

Gelieve niet te reageren in topics waarin je zelf geen partij bent!

[ Voor 72% gewijzigd door Microkid op 05-07-2012 07:36 ]

XBOX Live Gamertag: PerfektOne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas90

Bas90

Addicted2bass

Tweaker Klada geeft akkoord voor verwijderen beide feedbacks:
Maar als ik jou daar een plezier mee doe (dan hoef je daar niet meer van wakker liggen) dan mag voor mijn part deze feedback verwijderd worden.
Ga er zelf geen moeite voor doen voor zo een kleinigheid.

Grtz

Leo
Zie mijn inbox voor bewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Beide verwijderd.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.