Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
Volgens mij werkt die link nog nie echt, licht niet aan mij maar me isp...Op zondag 25 maart 2001 01:08 schreef Bulldog het volgende:
Whow dat ziet er ff kewl uit
Omhoog....
Nou is ICQ ook brak in snelheidsvermeldingen maar dit is toch leuk
.. Welke ISP heb je?
1 MB per seconde, kijk dat schiet op
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Goh zeg, iedereen trapt er weer eens in...|:(
Zie je niet waar hij het naar toe stuurt?? Hij heet BYM en hij stuurt die files naar BYMSRV (SRV=server??)... ZOu hij niet toevallig ook ICQ op z'n server geïnstalleerd hebben...:?
Zie je niet waar hij het naar toe stuurt?? Hij heet BYM en hij stuurt die files naar BYMSRV (SRV=server??)... ZOu hij niet toevallig ook ICQ op z'n server geïnstalleerd hebben...:?
ghehehe, maar hij is wel leuk he??
Inderdaad Martijn, jij had hem als eerste door, ik zit op een client via icq naar me server te sturen, wat ik me nou afvraag, hoe kan het dan dat dat direkt gaat en niet eerst via me isp? (UPC=
btw)
Dit gaat idd direkt ja, echt vaag.....
Inderdaad Martijn, jij had hem als eerste door, ik zit op een client via icq naar me server te sturen, wat ik me nou afvraag, hoe kan het dan dat dat direkt gaat en niet eerst via me isp? (UPC=
icq = point to point.Op zondag 25 maart 2001 18:15 schreef BYM het volgende:
.. wat ik me nou afvraag, hoe kan het dan dat dat direkt gaat en niet eerst via me isp? (UPC=btw)
Verwijderd
dat programma heeft idd ook vaak van die vage trekjes dat die vergissingen maakt in snelheden
Ja dat kan ik ook met mijn ICQ Groupware op mijn 100Mbit netwerkje ... 
Byteripper.
Byteripper.
Verwijderd
Als ik een kwartier wacht met de "save as"-opdracht dan dl-t windows 'm stiekum al een beetje...Heb je zo 15 meg/min. op je scherm staan...lekker moeilijk....Btw, op m'n werk bij Lucent Technologies staan downloads meteen al aangegeven in MB <:)
Verwijderd
hehe jah ik weet het
neh das die bullshit die je altijd krijgt met die warez-sites....wil ie iedere x dat xxx.exe ofzo downloaden...kut pop-ups
Verwijderd
Jajajajajaja, nee het klopt wel. Dan kom je op zo'n site en wordt er automatisch een download gestart voor bijv. pamela.exe, jammergenoeg voor hun staat mijn DAP Que wel weer zo vol dat het er nooit aan toe komtOp dinsdag 27 maart 2001 12:57 schreef Demolition-Man het volgende:
hehe jah ik weet hetneh das die bullshit die je altijd krijgt met die warez-sites....wil ie iedere x dat xxx.exe ofzo downloaden...kut pop-ups
Pagina: 1