Playstation 3 Geeft geen beeld!

Pagina: 1
Acties:
  • 1.807 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordWhiskey
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-04 11:54
Geachte iedereen,

ik heb sinds gister een werkende PS3, echter krijg ik met geen mogelijkheid beeld via mijn HDMI aansluiting, ikzelf heb een Phillips 32PFL7404, hierop krijg ik dus met geen mogelijkheid beeld, echter.. beneden in de huiskamer op de TV van mijn ouders doet het systeem het wel ( dit is ook een 32" Phillips)

ik heb het volgende geprobeerd:
Systeem full reset
A/V. Reset door het inhouden van de aan/uitknop
kabel omgewisseld
alle 4 de HDMI poorten getest

het kan niet aan mijn TV liggen, deze doet het namelijk wel met mijn Xbox 360, mijn 2 computers en mijn laptop met allebei de HDMI kabels,.. en ook beneden doet de PS3 het met beide HDMI kabels.
het eenige wat ik in beeld krijg is: "Niet ondersteund videoformaat" en dit blijft hij refreshen!

op de analoge kabel(scart) geeft het systeem wel beeld, maar dit is afzichtelijk!

IEMAND PLEASE!, HELP!!!

Eeuwige roemlijst: 1. Achilles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:08
Probeer eens zowel de scart als de HDMI aan te sluiten. Zorg dan dat je beeld krijgt via de scart zodat je beeld hebt.
Stel dan op de PS3 in dat het beeld via HDMI moet lopen en kijk of het lukt.

Anders dan dat, zou ik het ook niet weten aangezien je de reset al gedaan hebt.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordWhiskey
Nee, inderdaad dit heb ik ook al gedaan, heb net philips gebeld en die weten ook niet waar het aan kan liggen, die hebben een reparatie voor me aangemeld alleen is het toestel buiten de garantie =C ik zie wel wat er gaat gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julianbtje
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-05-2024
Ikzelf heb dit probleem ook gehad en heb het toen opgelost met een andere HDMI kabel maar daardoor heb ik al 5 verschillende kabels moeten gebruiken dus waarschijnlijk niet de beste oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:08
LordWhiskey schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:34:
Nee, inderdaad dit heb ik ook al gedaan, heb net philips gebeld en die weten ook niet waar het aan kan liggen, die hebben een reparatie voor me aangemeld alleen is het toestel buiten de garantie =C ik zie wel wat er gaat gebeuren
Goed de voorwaarden doorlezen zou ik je nog willen adviseren.
Misschien dat je een puntje kan vinden waarop je hun aansprakelijk kan stellen.
Bijvoorbeeld als erin staat dat als de eindgebruiker geen vreemde dingen heeft gedaan en alle stappen nauwkeurig heeft opgevolgd dat zij dan verantwoordelijk worden gesteld.

Ik noem maar iets geks.

Tevens zie ik dat er veel opgelost wordt dmv een firmware update voor je tv.

http://www.p4c.philips.co...0405115335_195.59.122.210

Daar staat o.a. in:
Q5481_0. 26.78.0

Geen geluid van externe apparaten via HDMI-aansluiting.

Q5481_0. 26.76.0

Geen afbeelding en geluid (leeg scherm) bij HD-video's via een HDMI-aansluiting.
Het TV-menu werkt zeer langzaam wanneer de audiotaal wordt gewijzigd bij een digitale kabelservice (DVB-C).

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordWhiskey
Allemaal stuk voor stuk zeer bedankt voor de reacties, de laatste firmware update is er bij de vorige rep. al gedaan, dus hier kan het ook niet aan liggen,..

ik kreeg een prijs opgave van E-care (het bedrijf wat voor philips de tv's repareert. deze bedroeg €170,- hier ben ik niet mee Accord gegaan dus ik heb philips weer opgebeld ditmaal kreeg ik een ander aan de lijn deze vond het probleem heel erg vreemd en vond het raar dat ik voor iets zou moeten betalen wat duidelijk niet kapot is.
deze ging het verder uitzoeken, hier moet ik vandaag wat van gaan horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordWhiskey
UPDATE:

na heel veel gebel naar Philips, tot de conclusie gekomen dat het een bekend compatibiliteit probleem is van het desbetreffende toestel en dat het niet zeker is of het probleem eventueel verholpen zou kunnen worden met een reparatie, mocht de reparatie geen uitkomst bieden betaal ik sowieso de onderzoekskosten en voor rij kosten,.

Ik vind dit rond uit schandalig dat Philips niks meer aan een bekend probleem doet buiten de standaard 2 jaar fabrieksgarantie ook al is het een fout van het product zelf

Daarbovenop vind ik het belachelijk dat een TV met alles erop en eraan, een PS3 niet ondersteunt...

ik ben keer op keer alle telefoontjes die ik heb gepleegd redelijk en vriendelijk gebleven omdat ik weet hoe het is om zeikende schreeuwende boze klanten aan de telefoon te hebben dus daarom het nu volgende:

hier komt heel wat vulgair taalgebruik:
Dat doen we hier dus niet

Met uitzonderlijk vriendelijke groet:
Ruben Tas.

[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 12-04-2012 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Relax ;)

Hij deed het eerst wel en nu ineens niet?

Ik heb het probleem ook weleens met mijn Aurea TV en het lijkt meer een combi te zijn van soort van overloading van je HDMI aansluitingen (bekend probleem bij de eerste generatie TV's).

Ik kan hier wel de workaround neerplempen, maar da's meer interessant als je het probleem alsnog wilt oplossen ipv je tv uit 't raam gooien :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Modbreak:Ik vind hem zo wel mooi. Het is erg vervelend voor je, maar je weet nu waar de fout ligt. Het topic heeft dus verder niet zoveel zin meer, en laten we wel zijn, een Philips rant topic in Spielerij, daar zit niemand op te wachten.

En ohja, ranten en schelden en dreigen met vuurpeletons... laten we zo zeggen, dat gebeurt geen tweede keer

[ Voor 18% gewijzigd door PWM op 12-04-2012 15:47 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.