Laatst een setje xenon projectors gekocht. Ik heb er eentje even aan een voeding gehangen om te testen. Ik had verwacht dat als de + en - waren aangesloten de lamp zou gaan branden en dat die wit/blauw voor de high-beam zou zijn. Het blijkt dat enkel + en - niet genoeg is. Pas toen ik wit/blauw ook spanning gaf ging de lamp branden. Het gekke is dat er verder geen schakeldraad is voor de high-beam.
Die 2 aansluitingen die van de lamp komen en naast het buro hangen zijn voor de 2 ccfl buisjes.
Die witte draad die ook van de lamp komt (samen met die voor de ccfl) en is aangesloten richting dat zwatre kastje is voor de high-beam. Zie ook de onderste foto. (ik heb 1 lamp uit elkaar liggen)
Klik hier voor de ebay pagina.
Ik heb net zo'n zwarte kastje open gemaakt en daarin zit een klein boardje met een relais, condensator en iets wat op een weerstandje lijkt.
Enig idee wat ik over het hoofd zie? Hoe stuur ik nu high-beam / groot licht aan?

Die 2 aansluitingen die van de lamp komen en naast het buro hangen zijn voor de 2 ccfl buisjes.
Die witte draad die ook van de lamp komt (samen met die voor de ccfl) en is aangesloten richting dat zwatre kastje is voor de high-beam. Zie ook de onderste foto. (ik heb 1 lamp uit elkaar liggen)
Klik hier voor de ebay pagina.
Ik heb net zo'n zwarte kastje open gemaakt en daarin zit een klein boardje met een relais, condensator en iets wat op een weerstandje lijkt.
Enig idee wat ik over het hoofd zie? Hoe stuur ik nu high-beam / groot licht aan?

[ Voor 4% gewijzigd door ocdaan op 04-04-2012 22:29 ]