You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.
Nope....maar ehh....je had ook best even mogen zoeken enzo....

[ Voor 78% gewijzigd door TheVMaster op 05-04-2012 01:15 ]
Goh, UTFS, de standaard GoT reactie...
Uiteraard heb ik eerst gegoogled voor ik dit vroeg, maar via google en op ServerFault heb ik geen oplossing gevonden, vandaar de vraag hier.
Uiteraard heb ik eerst gegoogled voor ik dit vroeg, maar via google en op ServerFault heb ik geen oplossing gevonden, vandaar de vraag hier.
De enige manier is om bij je IT afdeling te vragen tenzij je zelf rechten hebt om machines toe te voegen aan het domein, maar daar ga ik maar niet van uit anders had je dit niet gevraagd..
Bedankt! Ik ga de helpdeks hier even lastig vallen
Standaard heeft elke domain user rechten om machines lid te maken van een domein. Punt is alleen dat deze dan waarschijnlijk nog niet in een juiste OU hangt, en er een hoop andere zaken nog niet werken (bv. anti-virus updates vanuit een centrale repository). Enige juiste antwoord is dus om dit met je detacheerder te overleggen.
Persoonlijk zou ik ook de geheugenuitbreiding via de detacheerder laten verlopen, maar goed...
Persoonlijk zou ik ook de geheugenuitbreiding via de detacheerder laten verlopen, maar goed...
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
Correct, elke gebruiker kan maximaal 10 machines in het domein hangen (member maken) maar dan zit je nog met GPO's die niet juist worden toegepast aangezien je dan in de default AD container gaat zitten.Question Mark schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 13:10:
Standaard heeft elke domain user rechten om machines lid te maken van een domein. Punt is alleen dat deze dan waarschijnlijk nog niet in een juiste OU hangt, en er een hoop andere zaken nog niet werken (bv. anti-virus updates vanuit een centrale repository). Enige juiste antwoord is dus om dit met je detacheerder te overleggen.
=> werkgever bellen en hun vragen om hem terug 'juist' zetten
OU kun je nog omheen werken door de laptop met Netdom in het domein te hangen (met netdom kan direct een target OU opgegeven worden). Dit werkt ook voor reguliere domain users accounts, tenzij deze standaard rechten aangepast zijn.
Maar goed... gewoon de werkgever bellen...
Maar goed... gewoon de werkgever bellen...
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
Pagina: 1