Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• jay448
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-03 19:28
Avond,
Ben opzoek naar een goed Android tablet.
Het liefste een 10.1 tablet en ben niet gek op de Samsung Galaxy Tab 10.1
Als jullie er een weten hoor ik het graag.
Groetjes

Verwijderd

Wat mankeert er aan de SGT?

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:31

Mavamaarten

Omdat het kan!

Inderdaad. Ik ben toevallig zelf op zoek naar een tablet en heb gisteren wat met dat ding gespeeld en damn, wat een nice apparaat. Het enige wat een beetje tegenslaat is de prijs, en het ontbreken van een Micro-SD kaartslot.

Ik ga zelf voor de Archos G9 (bestaat in 10 en 8 inch versie) omdat het ook een toffe tablet is met goeie specs, tegen een zeer zachte prijs. Het scherm is wat minder spectaculair en ook de bouwkwaliteit is een tikkeltje minder dan die van Samsung, maar het blijft een leuke tab voor een leuke prijs.

Waarom slaat de galaxy tab tegen?

Android developer & dürüm-liefhebber

• jay448
Zelf vind ik het langwerpigere scherm niet heel mooi maar twijfel nog. Heb als telefoon de Samsung Galaxy S2 dus dat zou wel goed matchen :P.
Had zelf de Motorola Xoom 2 in gedachten maar Mavamaarten jij bent er dus wel tevreden mee uit jou ervaringen?

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:31

Mavamaarten

Omdat het kan!

De Galaxy tab? Ik heb er zelf geen maar alle reviews zijn lovend en het is gewoon kwalitatief een prachtig ding. De Xoom 2 heb ik nog niet in het echt gezien jammer genoeg.

Ben je al eens naar Media Markt of Saturn geweest om eens te gaan proberen?

[ Voor 18% gewijzigd door Mavamaarten op 04-04-2012 20:56 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

• jay448
Nu nog niet veel tijd gehad om naar de MM te gaan maar een vriend heeft een Galaxy Tab 10.1 dus moet er binnenkort nog wel even langs

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:59

FeaR

In GoT we trust

Deze mag naar Mobile Aankoopadviesforum aangezien dat topic speciaal voor Mobile Devices is.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• seeKo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-11 15:55
Vandaag bij Daybrakers (staat tussen overzicht van www.dailyoffers.nl). Een Asus Transformer TF101G. Dat is de eerste generatie Transformer maar wel met 3G. Ik heb zelf de versie zonder en vind het echt een top apparaat. Je kan er ook nog een dock op aansluiten waardoor je naast een toetsebord ook nog 8 uur extra batterij hebt plus usb aansluitingen voor externe hd ed. Op GOT is er ook een heel actief topic over te vinden.

• jay448
Ik ben bekend met de Asus Transformer maar wat is de prijs met of zonder dok want heb een max van €400,-
Groetjes

Verwijderd

399? Dat zie je toch door op die link te klikken?
Pagina: 1