Toon posts:

Crossfire 6970.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

ik heb nu een XFX 6970 in mijn systeem zitten en vroeg me af of er meer performance is al zou ik er twee hebben.

ik speel op 1920x1080 resolutie.

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-02 17:12
of je er wat op vooruit gaat is 2 dat ding is volgens mij snel zat waarmee je alles op het hoogste kan standen soepel kunt spelen

• glangeveld
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-01 22:45
ben je nou te lui om google te gebruiken?

Verwijderd

Topicstarter
Hm iemand raade mij aan om hier mijn vraag te posten maar als er van die stumperts zitten ja dan weet ik genoeg. ionn kan ten eerste zwaar geen nederlands blijkbaar. en glangeveld? waarom zit er op deze website een forum met een section waar je vragen kan stellen over videokaarten? stumpert

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2012 20:15 ]

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:27

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Dit is geen helpdesk, er wordt verwacht dat je zelf ook wat onderzoek doet. Ik stem ervoor om hier zo snel mogelijk een slotje op te doen, want dit slaat nergens op. Een onnodige vraag stellen op een serieus forum is tot daaraan toe, maar dan ook nog eens de mensen die je proberen te helpen, zodat je in het vervolg ook iets zelf kunt beledigen, dat vind ik dus echt niet kunnen. :(

Grillmeister

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:12:
Hm iemand raade mij aan om hier mijn vraag te posten maar als er van die stumperts zitten ja dan weet ik genoeg. ionn kan ten eerste zwaar geen nederlands blijkbaar. en glangeveld? waarom zit er op deze website een forum met een section waar je vragen kan stellen over videokaarten? stumpert
Het algemeen beleid

Lees is even door aub en kom dan terug.
Ik heb trouwens die eerdere link gestuurd dan kom je al bij de eerste webpagina en daar staat gelijk een antwoord op jou vraag. Lezen is niet zo moeilijk toch?

[ Voor 14% gewijzigd door ion op 04-04-2012 20:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
ionn schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:17:
[...]

Het algemeen beleid

Lees is even door aub en kom dan terug.
Ik heb trouwens die eerdere link gestuurd dan kom je al bij de eerste webpagina en daar staat gelijk een antwoord op jou vraag. Lezen is niet zo moeilijk toch?
wanneer jij leer lezen wil ik dat graag doen

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:27

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Niet meer op reageren, gewoon reporten die hap.

Grillmeister

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Voldoet niet aan de regeltjes om maar meteen met de deur in huis te vallen. Zoekt en gij zult vinden. Tik in in de zoekmachine van de GOT CF en je vindt genoeg.

Grote kans dat ie op slot gaat.

@RoofTurkey gedaan >:)
TheVmaster
Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem vraag alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)

[ Voor 51% gewijzigd door J.S. Bach op 05-04-2012 11:50 ]

Johann Sebastian Bach

Pagina: 1