Ik heb zojuist een nieuw beeldscherm binnen gekregen, alleen kom er nu achter dat de overgebleven aansluitingen op mn grafische kaart niet overeenkomen met die van mn beeldscherm. Als ik mn tv op de grafische kaart doe en mn pc-monitor op de moederbordkaart, dan werkt scherm management niet naar behoren. Ik zou nu heel simpel mn tv en pc-monitor kunnen aansluiten op mn moederbord kaart.
Is dit wel verstandig? Of treedt er ergens verlies op in snelheid of kwaliteit als ik de beeldschermen niet direct aansluit op mn grafische kaart?
En als dit wel een probleem is:
Ik heb op mn grafische kaart de HDMI al gebruikt voor mn tv en heb nog twee dvi-i aansluitingen over.
Mn beeldscherm heeft nog HDMI vrij en d-sub (VGA).
Hoe kan ik dit het beste oplossen? Zijn er verloopstekkers te krijgen en welke aansluiting gebruiken is het verstandigst?
Is dit wel verstandig? Of treedt er ergens verlies op in snelheid of kwaliteit als ik de beeldschermen niet direct aansluit op mn grafische kaart?
En als dit wel een probleem is:
Ik heb op mn grafische kaart de HDMI al gebruikt voor mn tv en heb nog twee dvi-i aansluitingen over.
Mn beeldscherm heeft nog HDMI vrij en d-sub (VGA).
Hoe kan ik dit het beste oplossen? Zijn er verloopstekkers te krijgen en welke aansluiting gebruiken is het verstandigst?