After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Niet dat ik weet maar we houden de markt uiteraard goed in de gaten.
Abort Retry Fail?
Okido.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Even iets anders wat betrekking heeft op het genoemde nieuws bericht in de TS.
Ik wil graag even de vergelijking maken tussen
Vodafone verhoogt....l
en
nieuws: XMS verhoogt snelheden van glasvezelabonnementen
Wat me opvalt is dat er bij het nieuws bericht van Vodafone een net overzichtje gegeven wordt van de snelheden. Terwijl dat niet het geval is bij het nieuws bericht van XMS.
Waarom wordt er in dergelijke berichten niet 1 lijn getrokken en overal zo'n overzichtje bij met de nieuwe en oude snelheiden?
Ik wil graag even de vergelijking maken tussen
Vodafone verhoogt....l
en
nieuws: XMS verhoogt snelheden van glasvezelabonnementen
Wat me opvalt is dat er bij het nieuws bericht van Vodafone een net overzichtje gegeven wordt van de snelheden. Terwijl dat niet het geval is bij het nieuws bericht van XMS.
Waarom wordt er in dergelijke berichten niet 1 lijn getrokken en overal zo'n overzichtje bij met de nieuwe en oude snelheiden?
In een pashokje gaan zitten en dan roepen dat het wc papier op is.