Ik weet niet of ik het in de goede categorie geplaatst heb maar dat hoor ik wel
Ik mag graag een film kijken via me pc en dit heeft altijd perfect gewerkt, helaas heb ik sinds een poosje een raar probleem en kan er niet achter komen wat het is.
Als ik een film kijk krijg ik na een uurtje last van lag, haperingen en beeld geluid wat out of sync loopt en het komt ook altijd pas na een uur film kijken.
Mijn films staan op een 2TB hdd en heb een NAS met wat films.
Ik heb meerdere manieren geprobeerd maar niks schijnt te helpen
-film op ssd, nog steeds hetzelfde probleem
-gekeken of er zware programma's meedraaien, is het ook niet
-pc rebooten helpt maar na een uur hapert het beeld weer
-rechtstreeks vanaf dvd kijken levert ook geen andere resultaten op
-2TB hdd gedefragmenteerd leverde ook niks op
-films vanaf me NAS hebben precies hetzelfde probleem
Zowel VLC and Media Player classic geven de zelfde problemen, met media player classic is het iets erger dan met VLC.
Via een google search kwam ik een boel tegen maar dat zijn veelal problemen met HD content en streamen, terwijl ik het heb met normale dvd's zonder dat ik aan het streamen ben.
Ik hoop dat iemand hier nog een goeie tip heeft want heb geen zin om een windows re-instal te doen
pc specs
inventaris: Game pctje
Ik mag graag een film kijken via me pc en dit heeft altijd perfect gewerkt, helaas heb ik sinds een poosje een raar probleem en kan er niet achter komen wat het is.
Als ik een film kijk krijg ik na een uurtje last van lag, haperingen en beeld geluid wat out of sync loopt en het komt ook altijd pas na een uur film kijken.
Mijn films staan op een 2TB hdd en heb een NAS met wat films.
Ik heb meerdere manieren geprobeerd maar niks schijnt te helpen
-film op ssd, nog steeds hetzelfde probleem
-gekeken of er zware programma's meedraaien, is het ook niet
-pc rebooten helpt maar na een uur hapert het beeld weer
-rechtstreeks vanaf dvd kijken levert ook geen andere resultaten op
-2TB hdd gedefragmenteerd leverde ook niks op
-films vanaf me NAS hebben precies hetzelfde probleem
Zowel VLC and Media Player classic geven de zelfde problemen, met media player classic is het iets erger dan met VLC.
Via een google search kwam ik een boel tegen maar dat zijn veelal problemen met HD content en streamen, terwijl ik het heb met normale dvd's zonder dat ik aan het streamen ben.
Ik hoop dat iemand hier nog een goeie tip heeft want heb geen zin om een windows re-instal te doen
pc specs
inventaris: Game pctje
[ Voor 112% gewijzigd door Streepje op 04-04-2012 15:26 ]
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI