Paar bevindingen als gebruiker van een Sapphire HD7950 OC Edition.
Volg al een hele tijd het topic hd7950/7970 owner's thread op overclock.net en las hier de volgende dingen :
1) Problemen met DirectCU II Asus 7970/7950 kaartjes. VRM temps werden hier extreem heet met alle gevolgen vandien... Misschien eerst checken dus als de 7850 hier ook last van heeft?
2) drivers zijn helemaal nog niet geweldig. Zolang je single card single monitor hebt is alles vrij goed. Van zodra je crossfire gaat en zeker als je meerdere monitoren gaat gebruiken krijg je allerlei shit.
Vooral de combinatie van crossfire met multi monitors en dx 11 is een absoluut fiasco.
Ik heb mijn setup ook gekocht om later eventueel crossfire te gaan maar ik wacht voorlopig nog even ivm de drivers en misschien zakt de prijs nog wel wat verder :-)
Wat las ik hier trouwens allemaal over Max Payne 3? Gaat dit spel zo zwaar worden? En is dit opnieuw een Physx game zoals bijvoorbeeld de laatste Batman?
Zou wel balen zijn dat dan 2 van mijn laatst gespeelde games allemaal Physx games (gaan) zijn
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)