Toon posts:

MyCows 2 -> reacties graag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In contact met een aantal DPC-ers heb ik al laten weten met een nieuwe versie van MyCows }:O bezig te zijn. Het hele programma is hierbij op de schop gegaan. Tot nu toe heb ik alleen het statistieken gedeelte af. Samenvatting en grafieken volgt later nog.

Graag zou ik van jullie een reactie willen horen. Is dit bruikbaar en werkt het ook op jouw PC? :)

De laatste versie is hier te downen (245KB). Je hebt wel een paar BPL bestanden nodig. Als je die van MyCows 1 al hebt moeten deze (95KB, nieuw) er nog bij en anders deze (982KB, alle)

In het kort een aantal nieuwe mogelijkheden:
-Veel meer gegevens per soort statistiek
-Ondersteuning MPS
-Instellingen per statistiek

• _DPC_Scorpion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-01 10:43

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

heb gekeken en hij werkt wel

alleen wanneer bouw je nou een pproxy logg analyzer (mycows for pproxy :0 )

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

Verwijderd

Topicstarter
Komt hierna. Voor m'n werk moet ik nu ook C++ leren dus echt veel tijd heb ik niet meer over. Van die PProxy analyser heb ik al een klein stukje of maar nog niet genoeg om het ook te gebruiken.

• Theetjuh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-05 12:11
Doet het goed, maar ik krijg errors en de eigenschappen van de koe buiten het beeld, moet ik ze dus eerst maximaliseren voordat ik ze krijg.
En ja ... ik wacht ook op MyCows for perproxy >:)

Ik denk dat daar ook veel meer belangstelling voor is, dan de huidige versies.

Ik gebruikte het altijd, omdat ik shared buffers aan had staan, maar nu de farm iets groter is geworden, werkt perproxy stukken beter.

Maar altijd met plezier meegewerkt, dus ga zo door .. maar sla de nieuwe weg in ;)

Verwijderd

Topicstarter
Graag zou ik willen weten wat voor errors je krijgt.

Als er meer mensen zijn die veel liever een PProxy variant zien dan wil ik daar wel eerst mee verder gaan. Maar moet het dan ook zoals bij MyCows met een tekst bestand zijn of met een DB??

Verwacht trouwens niet binnen een maand een werkende versie, 'k moet ook weer wat meer gaan denken aan m'n social life :}

Verwijderd

Stats voor mijn Perproxy zijn altijd meegenomen .... meer = beter dus als je daar wat voor hebt :)

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 16:04

Robinski

A.K.A. RHarmsen

die voor de PerProxy graag met MySQL databaseje, kan ik hem gebruiken voor stats in PHP of zo :) of gewoon meteen HTML bestandjes laten maken :)

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Verwijderd

Topicstarter
Is MySQL een beetje makkelijk te installeren. 'k heb er namelijk helemaal geen ervaring mee. Tot nu toe was ik begonnen met Interbase. Deze is ook gratis en kan e.v.t. ook vanuit PHP aangesproken worden.

[add]Ondersteunt MySQL ook triggers of auto increment velden??[/add]

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 16:04

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Installeren is niet moeilijk,
Auto Increment werkt wel verder weet ik het niet.

en MyCows 2 werkt ook (alleen Cow Properties niet) hij draait hier op m'n Win98 Pctje voor als je dat nog wilde weten

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Verwijderd

Topicstarter
Cow Properties werd een beetje buiten het scherm geplaatst. Draai op 1600x1200 dus had het probleem zelf niet, maar is nu ook gefixed voor lagere resoluties (ofwel wordt nu als CenterForm geplaatst i.p.v. Designed).

Als het er komend weekend van komt zal ik wel eens wat gaan spelen met MySQL en kijken of ik het aan de praat krijg. Anders wordt het eerst nog even InterBase.
Pagina: 1