Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-09 11:53
ik wil binnenkort een leuk, voordelig weekendje weg en t liefst ergens om leuk wat foto's te maken.. eigenlijk een soort foto weekendje dus.

Mijn voorkeur zou eigenlijk zijn bijvoorbeeld, luxemburg of ardennen (belgie?) maar aangezien ik daar voor t laatst geweest ben in +- 1999 zou ik niet meer weten waar, wat te zoeken.

misschien dat jullie nog leuke tips hebben:

wat ik bijvoorbeeld gevonden had en wat me enigzins bekend voorkomt:

- Durbuy
- houffalize

- Brugge
- Eiffel duitsland --> maar weet niet goed wat daar te zoeken)

nu weet ik ook dat je overal foto's kan maken, maar een mooiere natuur als het safaripark zou ik bijvoorbeeld wel leuk vinden.

ik hoop dus wat leuke tips te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Verplaatst naar FVW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:39
Eiffel en de Rhön zijn beide mooie gebieden. In de Rhön hadden we een mooi appartement bij de boerin.
De omgeving is ook zeker aan te raden.
Wasserkuppe en nog wat gebieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 00:21

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Misschien handig om te melden hoe je gaat reizen. Ik neem aan dat je met de auto gaat, maar of dit klopt?

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
oh ja niet aangedacht,

voorkeur is met de auto, en we hebben een kortingsbon van weekendje weg .nl dus dat zou leuk zijn om te combineren :) maar andere suggesties zijn natuurlijk van harte welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-09 14:14
In de Eifel: rond Nidegge is het erg mooi. In Luxemburg: het gebied rondom Berdorf is heel erg mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:40

Fiber

Beaches are for storming.

Of, iets heel anders, de Floriade in Venlo... :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:27

Polariteit

Fietsende fotografeur

Luxemburg - klein zwitserland schijnt super te zijn.

Weet niet wat je precies zoekt? Bij Brugge denk ik aan stedelijke foto's, maar bij Eifel eerder aan landschapsfotografie. Of ben je eerder op zoek naar wilde dieren (gezien je opmerking over safaripark)

1 tip: trek er zeker op uit rond zonsop- of ondergang. Foto's van een golvend heuvellandschap in het vroege zonnetje met ochtendnevel zijn zoveel spectaculairder dan foto's genomen in hard licht om 13:00 in de middag met strakblauwe lucht ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Polariteit op 11-04-2012 07:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douPel
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-09 09:28
Ik zat laatst met hetzelfde. Doel was wild en natuur. Toen kreeg ik als tip het Zwarte Woud in Duitsland. Denemarken kun je misschien ook aan denken (tot de grens een uur of 5 rijden). Weet niet precies waar, maar daar zou ook een natuurgebied aan de grens liggen waar wij heen zouden gaan (ik was niet van de locatie deze keer). Helaas ging dat niet door vanwege het slechte weer deze Pasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
topic terug gevonden :)

het is Luxemburg geworden! hotel is Des ardennes

15 juni eens gaan kijken daar!

15e met de auto die kant uit en dan vanuit het hotel proberen de leukste stukjes luxemburg te zien..

Viande schijnt leuk te zijn, oude stad
luxemburg stad , kazematten
rest moeten we nog ontdekken

[ Voor 40% gewijzigd door Reloader op 10-05-2012 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Goeie keus, en Luxemburg is een mooie en leuke stad waar je je lol op kan met je camera :)
Pagina: 1