Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuTcHaBle
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-08 15:59
Ik heb sinds kort een nieuwe blu-ray surround set van Sony E-280 en deze heeft een speciale ipod dock. Nou heb ik een ipod en ik was van plan om deze aan te sluiten zodat ik films/video's/foto's kan afspelen op mijn tv.
Via de handleiding van de Sony BD speler moet ik een usb kabel aansluiten op de BD speler en een video kabel aansluiten op de tv voor de weergave.

Ik moet dan op mijn tv de keuze maken voor video in. Nou heb ik mijn tv bekeken, maar ik kan geen video-in ingang vinden op mijn tv. Is er een andere mogelijkheid om alsnog me ipod te kunnen aansluiten op mijn tv?

Ik heb handleidingen doorgenomen, zover ik weet gaat het niet lukken. Wellicht heeft iemand een beter idee?

Perfect, just like me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-09 17:09

Perkouw

Moderator General Chat
Vanuit de pricewatch: Video in Component Video, 4x HDMI, Scart
Wanneer je met videokabel één van bovengenoemde is dan moet het gewoon werken.

En wat bedoel je verder met een usb kabel aansluiten op de blu-ray speler, je hebt toch een ipod dock ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuTcHaBle
Ik heb wel al geprobeerd om een scart adapter te gebruiken en enkel de video kabel daarop aan sluiten, maar daar kreeg ik geen beeld bij. Ja op dit dock zit een kabel die naar de BD speler gaat. Dus ik bedoel ook gewoon de dock.

Perfect, just like me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Misschien een domme vraag, maar waarom zet je je films niet gewoon op een USB stick/HDD en steek je deze in de USB poort?

Vanaf je iPod is toch hartstikke omslachtig? Dan moet je ook nog eens bij je iPod zijn om 'm te bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuTcHaBle
Video's/films zijn voorbeelden. Ik wil ze gebruiken voor foto's en eventueel video's die ik met me ipod maak.Foto's werken ook op deze manier en dat werkt ook niet, dus ik moet zoiezo een oplossing hebben ;-). Ik sluit mijn externe hdd op me BD speler aan voor HD films, dus dat heb ik in ieder geval wel al zo geregeld.

Perfect, just like me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-09 19:52

mr.paaJ

generatie cmd+z

Zet dan ook je foto's op de HDD zou ik zeggen. Als het anders met zo'n geel videokabeltje moet wordt het sowieso niet mooi.

Gaat het echt niet gewoon via de Sony? Volgens mij kun je in het menu onder foto en film ook de iPod terug vinden.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuTcHaBle
Dat klopt, maar als ik foto of video selecteer geeft hij de volgende melding:

Selecteer video-in op de TV.

Volgens de handleiding:
Stel bij het afspelen van een videobestanden de ingangskiezer van de tv zo in dat het signaal van de iPod/iPhone op uw tv- scherm verschijnt.

Oftuel video-in.

En het gaat er niet om wat makkelijker is, ik wil het gewoon werkend krijgen (indien mogelijk, zonder extra apple producten te moeten aanschaffen). Ik kan met mijn ipod foto's en video's maken en als ik deze mee wilt nemen naar bijv; vakantie of pretpark o.i.d. wil ik niet eerst alles op me PC zetten en het vervolgens dat op de tv te laten zien.

Perfect, just like me

Pagina: 1