Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik zit zo af en toe eens even stiekem mee op het Asus Transormer Topic omdat ik voor mezelf besloten heb om de Asus Transformer Pad Infinity 700 aan te schaffen. Maar ik zie toch wel wat probleempjes voor bij komen?

Vastlopers, standaardapps moeten verwijderen. Is dat ook bij standaard out-of-the box apparaten? Of alleen als je er mee gaat tweaken? Ik merk dat ik thuis tegenwoordig sneller mijn iPhone als mijn laptop pak als ik even een kort mailtje wil sturen of wat op wil zoeken op internet. Voor andere acties zou ik mijn laptop ook niet meer nodig hebben als ik een goede tablet zou hebben.

Waar wil ik mijn tablet voor gaan gebruiken?
- Internetten (incl. flash)
- Mailen (incl. bijlagen versturen)
- tv-kijken/films/muziek afspelen vanaf NAS en vanaf de tablet zelf (in de auto bijvoorbeeld)
- Simpele spelletjes
- Simpele tekstverwerking (aantekeningen maken op werk)

Een iPad geeft mij teveel beperkingen qua bestandsuitwisseling, geen flash etc... Wat ik iOS wel moet meegeven is dat het stabiel is, doet het altijd. Zelfs met een jailbreak en de nodige Cydia apps.

Zijn de zaken die ik hier voorbij zie komen kinderziektes van Asus? hoort het bij Android? Of komt het door (onnodig?)tweaken?

Let op: Ik wil geen discussie over iOS vs Android. Ik ben vooral benieuwd naar de stabiliteit en gebruikerservaring van Android op tablets.

• Huntard
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-11 20:04
Heb zelf een Prime, en ja, die is wel eens vastgelopen. Ik denk een stuk of 4 keer een reboot gehad nu, en ik heb hem vanaf release. Daarvoor had ik een iPad 2, en die is weliswaar nooit gereboot, echter enkele apps knalden er weldegelijk wel eens uit, waaronder safari.

Standaard apps (die dus meegeleverd worden) heb ik niet verwijderd, en eigenlijk heb ik verder ook geen last van deze apps, plaats zat met 32GB en als je ze niet gebruikt kunnen ze ook niet instabiel zijn. :)

Wat betreft de punten die je noemt, die kan ik in ieder geval probleemloos uitvoeren met mijn Prime. De vastlopers die ik noemde zijn eignlijk alleen bij files overzetten naar een USB stick via de USB poort op de dock gebeurt (beetje vreemd is het wel, de ene keer doet ie dat probleemloos, een andere keer gaat ie vastlopen, maar ja). Met alle andere dingen heb ik nog geen problemen ondervonden (behalve GPS, die si bij mij zo dood als een pier, maar dat zal mij een worst wezen). Out of the box is het naar mijn ervaring dus een prima tablet, die ik als stabiel zou omschrijven.

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:30
Is de BB Playbook niets voor jou?

Zie deze video review door Team Hardware
http://www.teamhww.nl/2012/04/hww-blackberry-playbook/

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:05
Android zelf is niet zo stabiel. De versies schieten als paddenstoelen uit de grond wat straks dus leidt tot apparaten van een jaar oud waar geen apps meer voor uitkomen.