Problemen na Windows Live Essentials Update

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stax
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-02 19:53
Eergisteren kreeg ik van Windows Update de melding dat er een update van Windows Live Essentials klaar stond om te installeren. Ik heb deze einde van de dag laten draaien en daarna zoals gevraagd netjes gereboot.

Na de reboot bleek dat al mijn persoonlijke instellingen weg waren. Alle icoontjes in de taakbalk en het startmenu waren weg, vele opties uit de rechter-contextmenu's waren verdwenen, de auto-aanvulfuncties in IE en Outlook waren leeg, alle 'recent files'-lijstjes in office waren gewist, etc.

Na enig gemier toch maar een System Restore gedaan en alles is weer terug. Nu blijf ik dagelijks de melding krijgen dat de gewraakte update klaar staat en hoewel ik dit al heb uitgezet is het toch wel verstandig up-to-date te blijven. Iemand enig idee wat er is gebeurd? Zou ik de update nog een keer moeten proberen? Heeft iemand dezelfde problemen en is het een bug in de update? Google geeft geen uitsluitsel, dus ik hoop dat hier misschien mensen zijn die kunnen helpen.

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Welke Windows versie gebruik je en waarvoor is er precies een update? Live Essentials bestaat uit meerdere programma's namelijk ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stax
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-02 19:53
Sorry, ik gebruik Windows 7 Ultimate en het was een generieke update voor meerdere/alle componenten... er stond alleen "Windows Live Essentials Update"...