Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

google logt automatisch in

Pagina: 1
Acties:

• dragonlords1
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:57
Ik heb het volgende voor. Ik verwijderde met ccleaner mijn Internet explorer bestanden behalve mijn opgeslagen wachtwoorden. Ik start Internet explorer opnieuw op en ik merk dat ik nog ben ingelogd. Ik dacht ik iets verkeerd had gedaan. Nu heb ik ccleaner alles laten verwijderen, ook mijn opgeslagen wachtwoorden. Nu log ik niet meer van zelf in, maar als ik op +jij druk dan log ik automatisch in op google+. Weet iemand wat het probleem is?

[ Voor 3% gewijzigd door dragonlords1 op 04-04-2012 00:06 ]

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-11 11:22
Welke IE versie? Mogelijk maakt Google gebruik van bijvoorbeeld Local Storage om jouw gegevens in op te slaan.

Daarnaast is dit niet het juiste subforum voor deze vraag, denk ik.
Welkom in Webdesign, Markup & Clientside Scripting! Dit subforum is opgezet voor vragen en discussies over het maken en onderhouden van websites en webapplicaties. Zowel semantiek als lay-outtechnische discussies zijn hier welkom, evenals discussies over clientside scripting en algemenere discussies over bijvoorbeeld SEO.

[ Voor 78% gewijzigd door Styxxy op 04-04-2012 00:08 ]

• dragonlords1
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:57
Ik gebruik Internet explorer 9.

• Vinny1994
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-11 09:52
Heb ik ook met wachtwoorden in Firefox, komt omdat Ccleaner zo'n clean het net niet programma is, zoals al die andere cleaners.
Is ooit zo'n onderzoek geweest dat alle bekende cleaners (waaronder Ccleaner) helemaal niet zo goed blijken te werken als ze beweren. Was maar 1tje ofzo die echt goed werkte.
Om ervoor te zorgen dat je wachtwoorden echt verwijderd worden moet je ze gewoon handmatig uit je browser verwijderen.

Edit: bij de Internet Opties, en dan onder Broswer Geschiedenis op "Verwijderen" klikken en dan "wachtwoorden" aanvinken

[ Voor 12% gewijzigd door Vinny1994 op 04-04-2012 00:10 ]

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Als je wachtwoorden zijn opgeslagen zou dat niet moeten betekenen dat je aangemeld bent.

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-11 11:22
Als ik in Internet Explorer (ik heb een Engelse versie) bij Internet Options > General > Browsing History, voor delete kies en dan de checkbox afvink bij Preserve Favorites website data (eerste optie), dan ben ik uitgelogd hoor (duurt enkele seconden voor dat ik een melding krijg dat alles verwijderd is).

Externe programma's zoals ccCleaner doen niet altijd hun job goed hoor. Gewoon in de applicatie zelf (in dit geval Internet Explorer) dit doen, volstaat meer dan genoeg; en in dit geval werkt het zelfs beter.

Verwijderd

Het probleem is dat geen enkele zin correct Nederlands is die je neerzet! Ik denk ook dat dat het probleem is. Dus zoeken / leren voordat je iets neerzet kan helpen google heeft meestal de antwoorden al online. CCleaner is een xtra programma maar Google / IE blijft de baas over zijn eigen database! Met die zelfde browser kan je ook zoeken in de opties naar een reset functie, toch? Een beetje initiatief mag best!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1