• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
//

[ Voor 99% gewijzigd door ProfoundValue op 18-02-2015 20:54 ]

• Daam
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-01 20:51
ProfoundValue schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 23:24:
- Hoeveel opslagruimte te is aan te raden voor opnames van 1080p? Dit voornamelijk ivm het aanschaffen van een goeie SD-kaart.
Als je echt in fullHD op wilt gaan nemen, let er dan in ieder geval op dat je een SD-kaart koopt die snel genoeg is. Ik denk dat je er dan een nodig hebt in klasse 5 of 6.
ProfoundValue schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 23:24:
En tot slot natuurlijk, is er hier iemand die ervaringen heeft met dt soort camcorders?
Mijn ervaring met dit soort camcorders is, dat ze vooral bij slechte lichtomstandigheden (binnen, 's avonds) onder de maat presteren.

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:19
ik weet niet of je het wil horen, maar ik zou toch echt voor een compactcamera gaan, een M4/3 zoals een tweedehands Olympus E-P1. Relatief klein, met een hoge kwaliteit ook als er iets minder licht voorhanden is. Op marktplaats zijn ze wel te vinden voor onder de 100 euro. Bonus, je kunt er ook nog foto's mee maken ;-)

de pocketcams hebben vaak een ieniminie sensor, waar je muv goed daglicht, geen fatsoenlijke opname kunt maken.

succes, en veel plezier met je reis!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:11

FeaR

In GoT we trust

Camcorders mogen nog in Foto & Video Hardware (althans, ik denk dat ze daar mogen :P ). Ik verhuis het topic daar dan ook even heen :)

CEA -> FVH

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• MmarkM
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Zeer goede reviews Kodak camcorders. Deze zal dus ongetwijfeld ook erg goed zijn. En alleen vandaag op iBood voor een mooi prijsje. Let op, te koop tot 00:00 uur.

Weet niet of de link gepost mag worden op tweakers, anders even naar Google gaan.

www.ibood.nl

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-01 09:45

Twhomp

Stayin' Alive

107mb schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:15:
Olympus E-P1. Op marktplaats zijn ze wel te vinden voor onder de 100 euro.
Noooou, dat lijkt me sterk. Als je mazzel hebt, zonder lens, heel misschien. Denk eerder aan 200 euro ;)

En de E-P1 is maar 720p

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-01 23:41

FaceDown

Storende factor.

Twhomp schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:27:
[...]

Noooou, dat lijkt me sterk. Als je mazzel hebt, zonder lens, heel misschien. Denk eerder aan 200 euro ;)

En de E-P1 is maar 720p
Ik ken de camera op zich niet, maar een goede camera zal beter in 720p opnemen dan een flutcamera op 1080p, door alle artifacts, ontbrekende scherpte door slechte lens en camerabeweging door slechte stabilisatie.

Groetjes, FaceDown.

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-01 15:48
1080 of full hd is tegenwoordig wat megapixels een aantal jaren geleden waren. Een maatstaaf waar de argeloze koper kwaliteit aan denkt te kunnen aflezen.

De flip en een soortgelijk geval van kodak doen 't niet beter dan de betere telefoon. Geef dan iets meer uit en haal zoiets: pricewatch: Toshiba Camileo X200

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Pagina: 1