Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Mijn contract loopt af en ik ben op zoek naar een goedkoop simonly abonnement.

Ik gebruik niet heel veel, maar de mate waarin SMS, bellen en internet wordt gebruikt wisselt nogal.

Nu heb ik T-Mobile Relax met onbeperkt internet. Ik kan beltegoed meenemen en heb een enorme voorraad minuten. Als ik belminuten/smstegoed kan meenemen, kan ik dus met een goedkoop abonnement uit de voeten. Een abonnement met bijvoorbeeld 300 minuten is al overkill, 120 minuten is genoeg maar die moet ik wel mee kunnen nemen voor als ik een keer in een maand 4 uren bel. SMS is bij mij zeer onregelmatig waardoor een SMS-bundel of zonde van het geld is of juist te klein.

Dus alles in één + meenemen. En bij voorkeur niet op het T-mobile netwerk, aangezien ik thuis amper bereik heb.

Veel goedkope simonly abonnementen bieden geen mogelijkheid om overgebleven tegoed mee te nemen. Zoals de Vodafone simonly's. Daarnaast zijn de internet-kosten ronduit absurd. In een jaar tijd lijkt de hele markt voor mobiele telefonie compleet verziekt te zijn.

Hollandsnieuwe 275 of 550 is het enige wat ik heb gevonden wat voldoet. Er zijn echter vele slechte recensies over dit bedrijf.

Wat raden jullie aan?