Toon posts:

[AMD Radeon 6900] probleem weergave

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

sinds een paar weken heb ik op mijn grafische kaart last van stipjes (alsof er rondom een hoop kleine cursortjes op m'n scherm verschijnen). Dat gebeurt meestal nadat de PC in slaapstand is gegaan.

Bij opstart van games worden dan soms ook eigenaardige faces gegenereerd over het hele scherm.

't lijkt wel of de kaart moet opwarmen, want na een paar keer van scherm wisselen (stipjes) of na een tijdje spelen verdwijnen de artefacten.

Enig idee waar dat kan aan liggen?

thx
Pieter

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:12

D4NG3R

kiwi

:)

Hoe vallen je temperaturen en heb je alle drivers netjes geupdate naar de laatste versies?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Word de video uit gezet. In dat geval is het goed mogelijk dat de kaart even moet opstarten.
Heb ik ook gehad met een wat oudere GTS450, die stipjes vertoonde en daarna verdwenen, als hij op normale temps is.

Johann Sebastian Bach

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

De drivers zijn de laatste versie (heb deze nog eens geherinstalleerd).

Nadien heb ik ook nog de AMD system monitor & AMD Overdrive geïnstalleerd (om die temps na te gaan), maar bij opstarten van AMD Overdrive ging het finaal fout, PC start nu enkel nog op in veilige modus (en daarin kan AMD overdrive niet worden geontinstalleerd). 8)7

Ik probeer vanavond nog eens met de oude kaart (Nvidia) om te zien of ik alles van AMD er weer af krijg.

groeten
Pieter