Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• koos147
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-11 18:25
ik probeer nu een microsoft examen te doen maar vanwegen opdrachten en projecten lukt dit steeds maar niet om het tijdens kantoor uren te doen
een uurtje eerder weg van werk is geen optie omdat overal het laatste examen om 14:00 is

weet er iemand een locatie (regio rotterdam) waar je deze examens buiten kantooruren kan maken?
(en ben ik nou echt de eerste die zich hier aan ergert ik kan op internet er niets over vinden)

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-10 14:03
op de site van prometric kun je de examens inplannen. Volgens mij kan het niet 's avonds maar je kunt even een paar examencentra aanklikken en proberen iet te schedulen.

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Voor zover ik weet kan dit niet buiten kantooruren.
Maar je kunt bij de meeste examencentra vanaf 9:00 uur terecht, dus als je een beetje je best doet kun je rond 10 uur weer buiten staan. Moet toch in te plannen zijn lijkt me.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• chime
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-11 14:39
Vakantie kan je toch ook inplannen .... halve dag vrijaf om een examen te gaan afleggen moet dan toch ook lukken ...

Bezie het gewoon als een project en plan dat als dusdanig in.

Hebben andere projecten/zaken prioriteit ... tja ...

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-11 14:21

Wallie

Herr

Hamer d'r anders maar ff op dat je eigen ontwikkeling ook belangrijk is. Als ze je nog geen uur kunnen missen mag je zeker ook niet te lang op het toilet zitten ;)

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-10 14:03
ZeRoC00L schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 21:35:
Voor zover ik weet kan dit niet buiten kantooruren.
Maar je kunt bij de meeste examencentra vanaf 9:00 uur terecht, dus als je een beetje je best doet kun je rond 10 uur weer buiten staan. Moet toch in te plannen zijn lijkt me.
Ik doe ook altijd de examens om 9 uur. Kom om 8.15 binnen wandelen, ja ik ben wat vroeg maar ....
Begin dan om 8.30 (dat kan bij het examencentrum waar ik examen doe) en sta dan om 9.30 alweer buiten. (als het een makkelijk examen is)

[ Voor 3% gewijzigd door Wceend op 04-04-2012 13:30 ]

• koos147
heb probleem is dat ik een migratie project van een maand doe en in die maand geen vrij kan krijgen

het is daarna wel mogelijk om ergens een examen te doen
maar dat is pas over een maand

het zou erg makkelijk zijn als het buiten werktijden zou kunnen
maar voor zover ik weet is dat helemaal nergens mogelijk

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:19
Een maand lang geen vrij kunnen krijgen? Lijkt me niet heel realistisch, je kan dus ook niet ziek worden of om een prive reden verlof moeten nemen? Het is niet mogelijk om 2 uur afwezig te zijn in de morgen en die in de avond eraan te plakken?

Specs

• koos147
als je projecten voor een maand hebt kunnen ze daarbij eisen dat je geen vrij neemt

ziek e.d. is overmacht en valt hier buiten
een examen plannen is echter geen overmacht
helaas zijn de werktijden van 8:30 tot 17:00 en niet anders

maar dit is allemaal erg offtopic
de vraag blijft of het mogelijk is om het buiten kantoor uren te doen

• Free rider
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-08 23:52
Kennelijk is het voor die centra niet rendabel om examens buiten kantoortijden te organiseren. Maar waarom neem je geen contact op met Microsoft? Als er een flexibele organisator bestaat moet Microsoft er van weten.

Een andere tip: er komen allerlei feestdagen aan. Bijvoorbeeld 30 april, 5 mei enz. Misschien krijg je vrij van je werk, en zijn die examencentra toch open (denk ook aan het buitenland!).

• chime
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-11 14:39
Een maand wachten lijkt me nu ook niet zo'n ramp ...

Allé, de tijd vliegt gewoon voorbij, dus die 4 weekjes wachten zal toch ook nog wel lukken.
Pagina: 1