Als ik mijn ssd als main drive heb en mijn hdd op de 2e bay. Hoe zorg ik dan als ik iets download dat het op mijn hdd komt want ik gebruik mijn ssd alleen voor programmas en games, en uiteraard het systeem. En steeds als ik iets download komt het op de ssd.
Wat denk je van je download locatie wijzigen?
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Dit is totaal afhankelijk van welke applicatie je gebruikt waarmee je download.
Dat is onmogelijk. Ik zou zeggen investeer in een goede 512GB ssd, zo duur zijn ze niet.
Not sure if...danielkraak schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 21:02:
Dat is onmogelijk. Ik zou zeggen investeer in een goede 512GB ssd, zo duur zijn ze niet.
Waarschijnlijk download hij dingen via een browser.
Laten we zeggen Firefox, dan zou ik de download lokatie aan passen. Kijk ook hier om het in woord en beeld te zien: http://www.websonic.nl/pc...refox_downloadlocatie.php
Laten we zeggen Firefox, dan zou ik de download lokatie aan passen. Kijk ook hier om het in woord en beeld te zien: http://www.websonic.nl/pc...refox_downloadlocatie.php
danielkraak schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 21:02:
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Ja meestal download ik via mijn browser, firefox of chrome. Ik zal is goed gaan kijken hoe ik mijn downloadlocatie kan veranderen.
Bedankt voor alle reacties.
Edit:
Maar als ik de dingen vanuit mijn hdd op mn bureaublad plaats gaan ze niet over op de SSD he? Ik weet namelijk nog niet zoveel van SSD's..
Bedankt voor alle reacties.
Edit:
Maar als ik de dingen vanuit mijn hdd op mn bureaublad plaats gaan ze niet over op de SSD he? Ik weet namelijk nog niet zoveel van SSD's..
[ Voor 31% gewijzigd door Droid op 03-04-2012 21:15 ]
voor het besturingsysteem is er geen verschil tussen de hdd en een ssd
enkel de snelheid.
enkel de snelheid.
ora et labora
Pas gewoon de locatie van je userdir aan, dan snapt gelijk iedere applicatie het, omdat die uitgaan van je standaard download dir
Pagina: 1