Pioneer vsx 521 een box geeft zeer slecht geluid

Pagina: 1
Acties:

• Dennuske1983
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-01 12:25
ik heb een pioneer vsx 521 waarvan sinds vandaag een box jamo a101 (rechtsvoor) het niet meer goed doet. Hij geeft heel slecht geluid. Ik heb de speakerkabel al vervangen en een andere box op rechtsvoor aangesloten maar het probleem blijft zich voor doen.

is de receiver nu kapot (althans dan de rechtsvoor aansluiting)?

of is er iets anders aan de hand?

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-01 11:20
De receiver al een complete reset gegeven?

Als je dat al hebt gedaan en het verwisselen van speaker en kabel geen soelaas bied kan je ervan uitgaan dat het een rma wordt.

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

• Dennuske1983
Nee, dat heb ik nog niet geprobeerd. Dat ga ik vanavond eens proberen. Hoop dat dat het probleem oplost. Ik heb de receiver namelijk pas sinds 3 maanden.

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-01 11:20
Laat even weten of het geholpen heeft :)

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

• Dennuske1983
Ik heb gisteren de receiver volledig gereset zoals in de handleiding omschreven. Vervolgens heb ik alles voor de zekerheid opnieuw aangesloten om er zeker van te zijn dat alles goed was. Helaas blijft het probleem zich voordoen.

Ik heb inmiddels ook contact gezocht met de support afdeling van Pioneer en daar het probleem aangegeven. Ik heb de reciever nu 3 maanden en ben er zeer tevreden over. Ik hoop alleen niet dat ik hem straks wegens reparatie 1 maand kwijt ben.....kan hem niet missen bij de films :-)