Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Printer print geen zwart (vol & originele cartridge)

Pagina: 1
Acties:

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-11 19:20
Mijn HP Deskjet D5560 print geen zwart meer.
Afgelopen uur was mijn zwarte cartridge leeg, nu heb ik er een nieuwe originele HP zwarte cartridge erin gedaan echter print de printer nu geen zwart meer, enkel kleur.
De printer geeft trouwens zelf aan dat de zwarte cartridge geheel vol is (op fysieke display en in de software), de printer herkent de cartridge dus wel, alleen wil geen zwart printen.

Wat heb ik al ondernomen:
-Testpagina afdrukken
-Cartridge schoongemaakt om de inkt door te laten komen
-Zelfreiniging van de printer
-Printer resetten
-Windows opnieuw opstarten
-Onder Printereigenschappen 'Alleen zwart inktpatroon' inschakelen.
-Drivers opnieuw installeren

Na al deze stappen te hebben ondernomen vraag ik mij echt af wat er nu mis is?

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:34

Mavamaarten

Omdat het kan!

Gaat het om inktcardridges met ingebouwde printkop of niet? Zo ja, dan heb je een defect exemplaar.
Zo niet, dan zou ik eens kijken naar een nieuwe printkop.

Android developer & dürüm-liefhebber

• Moonborne
Het is inderdaad een inktcartridge met ingebouwde printkop.
Maar het is dus mogelijk dat alhoewel ik de printkop heb schoongemaakt en er wat zwarte inkt uit komt, de cartridge in de printer zelf het niet doet?

Alvast bedankt.

• real[B]art
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-11 00:41

real[B]art

CTRL+ALT+D1337

[huiskamermodus]
http://www.qdb.us/44405
[/huiskamermodus]

Ja dat is mogelijk, heb ik ook wel eens gehad. Vaak met imitatie-cartridges, maar ook wel eens met originele van HP.
Aangezien de printkop in de cartridge zit zal het vervangen van de cartridge het probleem waarschijnlijk oplossen. Met de niet-werkende cartridge zou ik terug naar de winkel gaan.

"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"

• scenic20
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 15:24
Ik gok ook gewoon op een defecte cardrige. Ik werk bij een leverancier van cardriges en wij krijgen regelmatig weigerende terug. Ook originele hp's.

Het is dus niet onwaarschijnlijk dat een andere cardrige het probleem oplost.

Somewhere in Europe...

• Moonborne
Bedankt allemaal, Staples heeft de inderdaad defecte cartridge ingenomen en heb er een nieuwe voor teruggekregen. :)
Pagina: 1