Nieuwe videokaart --> zwart kader bij TV

Pagina: 1
Acties:

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Topicstarter
Vanmiddag heb ik een nieuwe videokaart geinstalleerd, de pricewatch: MSI R6850 Cyclone 1GD5 Power Edition/OC. Alles werkt goed, drivers geïnstalleerd etc. Naast mijn Syncmaster (Reso: 2048x1152) heb ik over HDMI een fullHD tv aangesloten. Als ik via windowstoets+P óf via Catalyst het bureaublad dupliceer naar de TV, dan gebeuren er twee dingen; de resolutie van de Syncmaster gaat omlaag naar FullHD (prima, deed hij voorheen ook) en het beeld verschijnt netjes op de TV. Wél echter met een zwart kader van +- 5 cm op de TV. Dit deed hij met Intel Graphics niet; daar ging het beeld netjes fullscreen.

Uiteraard al e.e.a. gezocht op internet en vooral in de Catalyst settings, maar ik kan nergens wat vinden... Hoe haal ik die kaders weg?

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Niet echt een oplossing voor jou, maar ik heb hetzelfde probleem. Maar dit komt alleen voor bij het gebruik van AMD graphics, bij Intel of Nvidia heb ik er geen last van.

Verwijderd

Overscan in CCC volgens mij.

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:12

BiLo

PSN: toiletcleaner

Ik kan me herinneren dat ik dat ook in CCC zelf heb aangepast. Als je 1 keer je HDMI eruit haalt kan je het weer overnieuw doen.

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Topicstarter
Sjezus, zo makkelijk kan het dus zijn. Opgelost hier, dank u vriendelijk!

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!