Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aanschaf game-pc

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views

• Sharfer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-03 13:31
Goedenmiddag,

ik ben in het bezit van een laptop momenteel, deze heeft 5 jaar zwaar te lijden en heeft op het moment van schrijven bijna de geest gegeven (beeldscherm is al kapot en de Samsung Syncmaster SA350) trekt het laatste beetje leven uit hem.

Ik ben daarom ook opzoek naar een nieuwe pc, echter ben ik een arme student en kan mijzelf geen pc veroorloven van 1200++.

Momenteel, heb ik een beetje de best buy guide van tweakers onderzocht en heb een beetje dit systeem in elkaar gezet. (ik ben niet instaat om zelf een pc fatsoenlijk in elkaar te zetten). De games die ik erop wil spelen zijn: WoW (kan mijn laptop nu nog redelijk aan) Diablo III en battlefield 3.

CPUs Koelers
Cooler Master Hyper212 Evo

Grafische kaart
XFX HD6950 Dual Fan (HD-695X-CDDC)

CPUs Socket AM3
AMD Phenom II X4 965

Voeding
Corsair CMPSU-500CXV2 500 Watt

Behuizingen Midi Tower
Thermaltake V3 BlacX Edition

Moederborden Socket AM3+
ASRock 970 Extreme3
AMD 970

Harddisks 3,5 inch SATA
Western Digital WD5000AAKX
500 GB

Geheugen DDR3-1333
Corsair 8 GB DDR3-1333 Kit
8192 MB, CL9 9-9-24, 2 stuk(s), PC3 10600

Is er al iets bekend van de nieuwe best buy guide, of is deze set-up redelijk?

Sharfer#2586

• Dubmusic
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-11 11:02
[BBG aanschaf] Gamesysteem ik denk dat je meer geluk hier hebt ;)

• Sharfer
Ja, daarop heb ik hem zelf ook samengesteld. Alleen ik kon op de frontpage de nieuwe nog niet echt vinden. Ik zal de topic eens flink doorspitten. in ieder geval bedankt

Sharfer#2586

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:50
Je kan je vraag ook daar posten. Het ziet er allemaal prima compatible uit. Ik zou alleen 1600mhz geheugen nemen, scheelt echt bijna niks qua prijs en is toch weer net een beetje sneller.

• Sharfer
ik zal, hem zo kopieeren en in de aagegeven topic posten!
ook zal ik gelijk het geheugen eens upgraden.

hartelijk bedankt

Sharfer#2586

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:14

Bolletje

Moderator Harde Waren
Losse aankoopadviestopics zijn niet gewenst in CSL. Zie ook CSL FAQ en CSL beleid

Je kan je vraag kwijt in de daarvoor bedoelde BBG-topics. Gezien je budget en gebruikerwensen kan je deze het beste kwijt in [BBG aanschaf] Gamesysteem.

Dit topic gaat op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.