Ik heb tijdelijk even een DVD-speler aan mn PC gehangen, en opeens kreeg ik een paar artefacts. Niet heel veel maar af en toe knipperden er een paar rode pixels. En ook niet overal, alleen bij bepaalde foto's, voornamelijk bij bomen
. In ieder geval, ik een beetje huiverig dat mn GPU de geest ging geven, heb ik snel de DVD-speler losgehaald, en nergens meer een artefact te bekennen.
Misschien ligt het aan mijn voeding? Ik heb namelijk recentelijk mijn oude Aopen 430W vervangen door een Corsair 430W ivm met aansluitingen. Nu heb ik de DVD-speler aangesloten middels een molex->sata kabeltje. Tweede wat me doet denken dat het de voeding is, is dat de IGP van mijn i5 2500k sindsdien ontzettend veel rode artefacts geeft. Het lijkt me zo onwaarschijnlijk, maar misschien is dit een bekend probleem met brakke voedingen?
Systeem: inventaris: Huidige PC
DVD-speler is een oudje van een oude PC, heeft verder nooit kuren vertoond

Misschien ligt het aan mijn voeding? Ik heb namelijk recentelijk mijn oude Aopen 430W vervangen door een Corsair 430W ivm met aansluitingen. Nu heb ik de DVD-speler aangesloten middels een molex->sata kabeltje. Tweede wat me doet denken dat het de voeding is, is dat de IGP van mijn i5 2500k sindsdien ontzettend veel rode artefacts geeft. Het lijkt me zo onwaarschijnlijk, maar misschien is dit een bekend probleem met brakke voedingen?
Systeem: inventaris: Huidige PC
DVD-speler is een oudje van een oude PC, heeft verder nooit kuren vertoond
Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.