Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik twijfel enorm om te wachten tot de galaxy note 10.1 uitkomt (wanneer komt die eigenlijk precies uit ?) of om nu een note 10.1 of asus eee transformer te kopen. Ik heb schrik voor de asus dat het scherm minder goed is en dat ik deze niet meer ga kunnen updaten naar een versie android (5?) (en ik koop geen tablet om het jaar). Jullie objectieve opmerkingen zijn welkom ! , belangrijk voor mij :

- 3G nodig
- GPS nodig (coyote)
- snelle processor !

Komen er trouwens deze maand nog vergelijkbare android tabs uit ?

groetjes

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:15
Wat heb je zelf al gevonden aan andere tablets?

Heb je de Transformer al eens bekeken?

Concreet: of Android 5 naar de Transformer komt weet ik niet, is afaik nog niet officieel bevestigd. Er is nog geen officiele release voor de Note 10.1 afgegeven.

Al naar de Samsung Galaxy Tab2 gekeken? Als je niet met een pen werkt is dat een betere (goedkopere) optie dan de Note 10.1.

• kevinvdw
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-08 14:31
gewoon kopen waar je zin in hebt!
Er blijven altijd nieuwe tablets uitkomen en het is niet omdat versie 5 uit is, dat je tablet met versie 4 ineens waardeloos is. Windows XP is ook nog meer dan bruikbaar...

Verwijderd

Topicstarter
418O2 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:44:
Wat heb je zelf al gevonden aan andere tablets?

Heb je de Transformer al eens bekeken?

Concreet: of Android 5 naar de Transformer komt weet ik niet, is afaik nog niet officieel bevestigd. Er is nog geen officiele release voor de Note 10.1 afgegeven.

Al naar de Samsung Galaxy Tab2 gekeken? Als je niet met een pen werkt is dat een betere (goedkopere) optie dan de Note 10.1.
deze heeft een 1GHz processor ipv een 1,4Ghz processor, en ik wil da spel zeker een jaar of 2 bijhouden ......

• 418O2
reviews: Samsung Galaxy Note 10.1: tablet met stylus
Toch is er een groot verschil: waar de 5,3" Note ook nog eens een dijk van een smartphone was, is de Note 10.1 op een aantal vlakken al voorbijgestreefd door de concurrentie. Asus en Acer hebben al quadcore-tablets getoond met full-hd-schermen, en daar steekt de Note 10.1 met zijn dualcore-chip en schermresolutie van 1280x800 pixels een beetje schraal bij af.
heb je dat al gelezen?

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-11 09:41

Bullet NL

Eigen Wijs

Aankoopadvies hoort in ons Mobile aankoopadviesforum! ---> Move to MAA

Cogitationis poenam nemo patitur

Verwijderd

Topicstarter
mmm ok maar de asus heeft geen 3G en de acer is windhoos .....
Galaxy tab 2 nam ik ook in beschouwing maar proc. is nog minder dabn die van de note dus ....
Is er geen tablet op de mark , reeds met een quad core , android 4 en GPS + 3G ?
Trouwens : werkt de coyote app op de galaxy tab 2 10.1 ?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2012 17:06 ]

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:16:
[...]
Is er geen tablet op de mark , reeds met een quad core , android 4 en GPS + 3G ?
Nog niet, maar de Asus Transformer pad infinity 300 gaat het allemaal hebben. De luxere Infinity Pad 700 (met Full HD IPS+ scherm) heeft met 3G geen quadcore maar de dualcore, 1500 MHz, Snapdragon S4 Krait (zover ik heb gezien redelijk gelijkwaardig aan de Tegra 3).

Maar ja....Nog niet dus. Groot deel van de wereld gaat die dingen ergens in april/mei krijgen. Wij 3e kwartaal wordt over gesproken. :(

Wat bedoel je eigenlijk met 'De Acer is een windhoos?' Lawaai? Kwaliteit?

• 418O2
windhoos is een grappige verbastering (echt ha-ha) van windows.
Pagina: 1