Windows XP] ingelogd met 2 dezelfde useraccounts*

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomaar iemand
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Hallo,

sinds enkele dagen heb ik een probleem met het inloggen via remote desktop.

Wanneer ik inlog via remote desktop op deze pc wordt ik netjes ingelogd op het Aministrator account. Maar wanneer ik dan weer gewoon rechtstreeks op deze pc inlog log ik in met een ander Administrator account.

Tenminste het is hetzelfde account, alle instellingen zijn hetzelfde, net als de desktop etc. Maar toch heeft het account een ander ID.

Ik kan wel in mijn task manager de ander uitzetten, maar dan ben ik al mijn niet gesavede werk kwijt.

Als ik bij accounts kijk zie ik maar 1 Administrator account.

Iemand een idee wat hier mis gaat? Ik werk al bijna 4 jaar met deze opstelling en pas sinds enkele dagen is dit probleem ontstaan.
Er is geen nieuwe software geinstalleerd, behalve een update van XP.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Edit: ik heb een fout in de titel gemaakt, maar kan deze niet meer aanpassen, kan een moderator er dit van maken: "[Windows XP] ingelogd met 2 dezelfde useraccounts"

[ Voor 8% gewijzigd door Zomaar iemand op 03-04-2012 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:03

TheVMaster

Moderator WOS
Misschien dat je ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search (Je kunt je TS bewerken via de Edit (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif) knop boven je post).

Lees ook, voordat je in de toekomst een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...