Toon posts:

Philips spa5300 speakers kapot?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste forumleden,

Ik heb gister Philips spa5300 speakers aangeschaft. Nu heb ik ze gister aangesloten en ze klonken perfect. :D
Net had ik m'n pc aangezet en zat een beetje muziek luisteren en ging toen beneden wat eten en nu ik terug kraken de speakers in eens en gaan ze de hele tijd van hard naar zacht? Ik heb ze verder nog niet echt hard gezet of zo dus daar kan het niet aan liggen. Nu vraag ik mij af wat er wel kan zijn? Op mijn Iphone kraken ze wel veel minder maar nog steeds komt er een gaar geluid uit. :(

Groet,

Dylan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:13
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:11:
Beste forumleden,

Ik heb gister Philips spa5300 speakers aangeschaft. Nu heb ik ze gister aangesloten en ze klonken perfect. :D
Net had ik m'n pc aangezet en zat een beetje muziek luisteren en ging toen beneden wat eten en nu ik terug kraken de speakers in eens en gaan ze de hele tijd van hard naar zacht? Ik heb ze verder nog niet echt hard gezet of zo dus daar kan het niet aan liggen. Nu vraag ik mij af wat er wel kan zijn? Op mijn Iphone kraken ze wel veel minder maar nog steeds komt er een gaar geluid uit. :(

Groet,

Dylan
Hmm, beetje late reactie maar ik denk dat je het beste even met de klantenservice kunt bellen.
Wat je ook kunt doen is naar de site van philips gaan en dan naar de sectie: "[url="https://philips_nl.infotip-rts.com/Home.exe?Cid=NL&LgId=nl&"]Philips omruilservice[/url]" gaan.
Hier kun je een product gratis omruilen als deze nog binnen de garantie valt.
Mijn SPA-5300's hielden er na iets meer dan een jaar opeens mee op (ook na een korte eetpauze) en ik heb binnen 4 dagen nieuwe toegestuurd gekregen.
Het probleem is echter dat de rechter speaker van dit nieuwe setje een krakend geluid produceert dus ik moet deze wss ook weer opsturen.
Maakt de subwoofer van jouw setje ook een ploppend geluid wanneer je de stroom aan of uit doet??
Bij mijn eerste setje, die het dus laatst begeven heeft, plopte de subwoofer conus elke keer maar bij het setje dat ik nu ontvangen heb gebeurt dat niet... :?

Wat je misschien ook eens kunt proberen is de aansluitingen van de tweeters naar de subwoofer eens opnieuw aan te sluiten of wat te draaien, ik merkte namelijk dat de de stekker met de rooie kleur bij mij losser zit dan de witte en toen ik wat aan deze aansluiting draaide werd het geluid zachter zoals jij ook al beschreef.

Hoop dat ik je hiermee wat op weg heb kunnen helpen!

Groeten.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe