Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb nu sedert 2 maanden een sony ericsson Xperia, fijn en mooi toestel maar de batterij is een ramp.
Als ik hem niet gebruik dan gaat de batterij maar 2 dagen mee, bel ik er een paar keer mee of ik stuur per dag 10 sms'en dan mag ik hem elke dag gaan opladen, is dit normaal?

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Dit is tegenwoordig helaas de norm met smartphones, dus ja

• Nander__
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-11 14:00
Ja, dit is normaal. Hier kun je kijken of je nog wat kunt uit/aanzetten.

Met vriendelijke groet, Nander.

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:49
Dataverbinding uitzetten wanneer je deze niet gebruikt kan een hoop schelen, maar dan zit je met het probleem dat je in de tussentijd ook bijvoorbeeld geen Whatsapp berichten of e-mails zult ontvangen. Heb je een smartphone dan mag je er eigenlijk de gewoonte van maken hem elke avond aan de lader te hangen.

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-11 21:16

gwystyl

Beugeltje dan maar?

En ook nog afhankelijk van welke xperia je hebt (Arc, Arc S, X8, X10, X10 Pro, X10 mini, X10 mini Pro (alle Android), X1, X2 (Windows Mobile))... maar inderdaad, met de meeste smartphones moet je bij redelijk gebruik elke dag opladen.

[ Voor 10% gewijzigd door gwystyl op 03-04-2012 13:12 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:07:
Ik heb nu sedert 2 maanden een sony ericsson Xperia, fijn en mooi toestel maar de batterij is een ramp.
Als ik hem niet gebruik dan gaat de batterij maar 2 dagen mee, bel ik er een paar keer mee of ik stuur per dag 10 sms'en dan mag ik hem elke dag gaan opladen, is dit normaal?
Geef aub nog even aan wat je zelf reeds hebt onderzocht en geprobeerd en met welk resultaat. Eigen initiatief hebben we hoog in het vaandel staan. :)

Overigens heb ik de titel ietsjes uitgebreid zodat het de lading wat beter dekt.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• dikkiedik
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-11 19:12
Mijn Xperia arc S is op komst, keuze vanwege een erg aantrekkelijk en betaalbaar abonnement. Ik denk nog steeds wel een leuke aankoop. Mijn vorige telefoon was een ZTE blade overgeclockt, dus ervaring met een smartphone die batterij slurpt heb ik gelukkig wel.

toch vroeg ik me af:

http://www.dhgate.com/243...8cd2013758be80ba0e52.html

2430mah is aanzienlijk meer dan 1500mah. Waarschijnlijk haalt hij de 2430 niet, maar zal toch aanzienlijk langer meegaan dan 1500mah. Ik overweeg er eentje aan te schaffen. iemand ervaring met extended batteries?

Daan
Pagina: 1