Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan me helpen
Mijn dochter heeft een blackberry met opwaarderen. Nu heb ik er gisteren 20 euro erop gezet
en ze had nog 10 euro erop staan en nu is uit het niks in de tijd van 1,5 uur al het beltegoed weg zonder dat ze telefoon gebreukt heeft.
Volgens mij iets aan staan of zo wie o wie kan me helpen

[ Voor 5% gewijzigd door janvanduschoten op 04-04-2012 11:28 . Reden: Leestekens aangebracht ]

• whitedrag152
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-11 08:21
Heeft ze internet op haar telefoon gebruikt. Dit zou de kosten namelijk kunnen zijn.

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:11

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Bel anders de provider even.....

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:04

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hallo & welkom :)

Ik ben ook benieuwd of je de provider al hebt gebeld, die zal je vast kunnen vertellen waar het beltegoed voor is gebruikt. Zoals je in Het algemeen beleid kunt lezen verwachten we wel wat eigen inzet bij het oplossen van problemen. Laat even weten wat je al hebt gedaan en ook het eventuele antwoord op je vraag.

Veel plezier op GoT!

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Internet, of bestelde (internet)games, spelletjes, horoscopen of wat er dan ook bestaat van die services...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit