Tiger Woods PGA Tour 2013

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TIGER WOODS PGA TOUR 2013

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/e/e8/TWPGA13_Boxart.jpg/250px-TWPGA13_Boxart.jpg

Tiger Woods PGA Tour 13 is a golfing simulation video game in the Tiger Woods PGA Tour series published by Electronic Arts.
It will be released in North America on March 27, 2012, in Australia on March 29, 2012 and in Europe on March 30, 2012 for the PlayStation 3 and Xbox 360.
This is the first version of the game since 2006 to not be released on the Wii.

GAMEPLAY (Excuses voor de slechte beeldkwaliteit, heb het gefilmd met mijn telefoon):

Country Club: Dutch Tweakers

Leden:
-Oxigeon (PSN:Oxigeon)
-Kev (PSN: Lifehouseyeah)
-Maditude
-Bosluis (PSN:Bosluis)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2012 13:06 . Reden: Gameplay video toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vindt Tiger Woods PGA Tour 2013 echt een geweldige game!
Het online gedeelte is ook zeer uitgebreid, vooral met de online Country Club. (Wat te vergelijken is met clans).

Zijn er nog mensen die Tiger Woods 13 online spelen, stuur me dan even berichtje met je PSN dan voeg ik je ff toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:49

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:21:
Ik vindt Tiger Woods PGA Tour 2013 echt een geweldige game!
Het online gedeelte is ook zeer uitgebreid, vooral met de online Country Club. (Wat te vergelijken is met clans).

Zijn er nog mensen die Tiger Woods 13 online spelen, stuur me dan even berichtje met je PSN dan voeg ik je ff toe.
Enige tijd geleden heb ik SSX gewonnen voor de PS3. Na een tijdje spelen verveelt die game me toch al aardig snel. Heb 2011 of 2012 eens de demo geprobeerd en voorheen de game op de Xbox360 gespeeld. Heb me toen altijd wel vermaakt met Tiger Woods. Denk dus dat SSX de verkoop in gaat en dat ik me dan Tiger Woods 13 haal. Heb ook een Move in huis. Dus dat zou nog wel eens leuk kunnen worden :).

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is echt een toffe game!
Veel verschillende offline en online modes, dus je zult niet snel vervelen :P (Online tournooien zijn zeer verslavend :P )

Als je hem hebt moet je me maar ff toevoegen, mijn Psn is Lifehouseyeah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:05:
Het is echt een toffe game!
Veel verschillende offline en online modes, dus je zult niet snel vervelen :P (Online tournooien zijn zeer verslavend :P )

Als je hem hebt moet je me maar ff toevoegen, mijn Psn is Lifehouseyeah
Ff een kleine vraagje,

Hoe gaan de online toernooien precies in zijn werk? Ik las in een review dat je een country-club hebt (soort van Clan). En dat je daar toernooien mee kan organiseren, en de beste mag dan je club vertegenwoordigen als ik het goed begreep.

Maar moet je in een online toernooi serieus 18 holes slaan? Dan ben je toch wel een paar uurtjes zoet lijkt me zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oxigeon schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:21:
[...]

Ff een kleine vraagje,

Hoe gaan de online toernooien precies in zijn werk? Ik las in een review dat je een country-club hebt (soort van Clan). En dat je daar toernooien mee kan organiseren, en de beste mag dan je club vertegenwoordigen als ik het goed begreep.

Maar moet je in een online toernooi serieus 18 holes slaan? Dan ben je toch wel een paar uurtjes zoet lijkt me zo.
Dat met die country-club heb ik nog niet uitgeprobeerd, daar kan je idd een soort van "clan-wars" en tournooien mee houden. (ik weet niet precies hoe dat in zijn werk gaat)

Je kan ook in je eentje (weet niet of dat ook met meerder spelers kan) aan een Live Tournament meedoen, een baan is dan voor een bepaalde tijd geopend en aan het einde van de ronde kom je op een online ranglijst te staan.
Het zijn dan wel 18 holes, maar daar ben je zo doorheen. :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2012 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Is het wel nog steeds zo dat je een eigen personage kan maken en dan daarmee proberen alles te winnen door jezelf steeds beter te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat kan ook nog steeds.
Je kun zelfs een foto van jezelf uploaden (dmv een Playstation Eye of via de site van EA), en dan wordt in de game automatisch je evenbeeld gemaakt. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2012 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 18:14:
Dat kan ook nog steeds.
Je kun zelfs een foto van jezelf uploaden (dmv een Playstation Eye of via de site van EA), en dan wordt in de game automatisch je evenbeeld gemaakt. :)
Dat is dus eigenlijk hetzelfde als FIFA ook hanteert. Vind ik altijd zeer leuk.
Vind het altijd het mooiste om een nieuw personage op te werken naar een van swerelds beste :). Heb ondertussen nog geen bod ontvangen op SSX dus het zal nog eventjes duren voordat ik hem kan gaan halen. Heb hem al op verschillende site's aangeboden.

Heb tevens gisteren de demo even gedownload en wat gespeeld. Ze leggen je daar vrij weinig uit hoe alles werkt enzo. Vind het jammer dat je de swing met de Move controller naar achter wel ziet rechtstreeks op het scherm, maar de swing naar voren als je wil slaan hij toch wel ff vertraging heeft.

Tevens vind ik het raar dat als je met de controller speelt je wel een lijn ziet waar de "slagsnelheid" staat aangegeven en als ik met de move speel hij die niet doet weergeven. Al denk ik dat het met de Move gewoon een niveau hoger is. Om het meer realistischer te maken. Jammer dat ik met de demo maar 6 courses kan spelen. Zou graag meer willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is idd vreemd, ik heb zelf geen Move controller dus ik weet niet of dat ook in de complete versie zit. (Ik zit er overigens wel aan te denken een Move te halen, is me alleen nog iets te prijzig :P)

Gister echt een tof potje gespeeld, ik en een Engelse gast tegen 2 Amerikanen (Die zoals gewoonlijk door hun headset zaten te schreeuwen :P).
Het potje duurde bijna 2 uur, we speelden elke hole gelijk.
Tot aan de 9e hole in de sudden death, waarin ik een eagle haalde en daardoor het potje won.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ja dat is inderdaad wel heel erg ruig. Mooi ook dat je elkaar kan horen via de headset. Zou mooi zijn als je toevallig met 2 nederlanders bezig bent :). Kun je nederlands praten (het andere team verstaat je toch niet) kun je aanwijzingen geven.

EDIT: is deze game trouwens met 2 personen te spelen op 1 console? Dat je om de beurt aan de beurt bent ?

[ Voor 18% gewijzigd door Oxigeon op 04-04-2012 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Heb de game nu ook in mijn bezit. Heb maar meteen een country club aangemaakt met de naam "dutch tweakers". Als er mensen willen joinen kan dat uiteraard gewoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tof! Ik ga straks ff joinen! :)

Hoe bevalt de game trouwens?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2012 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Vanaf dat ik hem uit de brievenbus heb gehaald bijna non-stop gespeeld. Online aan een tournament meegedaan. Maar heb daarmee eigenlijk een grote fout gemaakt door met mijn eigen speler te spelen en niet met een goede :p. Kwam dus eigenlijk niet aan een hoge score :p. Moet nog flink wat single player wil die zich kunnen meten met bv tiger. Is natuurlijk vetter om online met je eigen poppetje te spelen. Verder vind ik de game echt helemaal top. Kan niet wachten om online eens echt met meerdere mensen te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maditude
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-07-2024
Oxigeon schreef op donderdag 05 april 2012 @ 19:12:
Heb de game nu ook in mijn bezit. Heb maar meteen een country club aangemaakt met de naam "dutch tweakers". Als er mensen willen joinen kan dat uiteraard gewoon ;)
Kzal vanavond ook joinen, heb gisteren een paar holes gespeeld en het bevalt heel goed.
heb ook even met de 2-jaar oude Woods gespeeld en das wel geestig :)

See you online!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Welcome to the club. Denk dat ik vanavond ook nog wel ff online te vinden ben. Ben ook offline bezig om mijn poppetje wat beter te maken maar dat wil nog niet echt heel snel lukken. Is een werkje om steeds 18 holes te slaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maditude
Hoi

tzal wel na 22u30 zijn want ik werk met de namiddag.

Kzal wel zien of je nog online bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Maditude schreef op maandag 09 april 2012 @ 18:38:
Hoi

tzal wel na 22u30 zijn want ik werk met de namiddag.

Kzal wel zien of je nog online bent
Ik was er dus :). Maar helaas was het me te laat om eventjes 18 holes te slaan want was net begonnen met het spelen van de masters offline. Wat ik me wel echt afvraag is waarom me alles offline wel lukt en ik online maar wat zit aan te klooien :P. Heb dan toch enkele puts nodig waar ik offline alles eagle/birdie/par sla, heb ik offline redelijk vaak een Bogey/Double Bogey. Het kan natuurlijk wel zijn dat ik een soort van "druk"heb haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Online lukt het me tot nu toe redelijk.
Behalve gisteren :P, 3 keer verloren, eentje stond na 18 holes op -22, kom ik aan met mijn -12.

Maar online ligt het niveau echt hoog, heb nog nooit echt makkelijk gewonnen.
En een Live tournament winnen lukt me al helemaal niet, de top 5 heeft altijd rondes van -22. (Mijn record is geloof ik -15 :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Wordt tijd dat we wat meer members krijgen. Dan kunnen we met de club mee gaan doen aan Tournaments. Dan zal dat ook iets aantrekkelijker gaan worden :). Zag trouwens ook dat jij de Club Leader bent :D. Meeste aantal punten van de club :D. Ik stond ook op 1 punt bovenaan. trommelgeroffel "Double Bogeys"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Precies, ik zal is ff wat reclame maken op een aantal sites, mischien dat we zo wat meer members krijgen.
Ja ik zag het staan hahah :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:05:
Precies, ik zal is ff wat reclame maken op een aantal sites, mischien dat we zo wat meer members krijgen.
Ja ik zag het staan hahah :P
Dat zou mooi zijn. Ik zal eens wat nederlandse gasten aanspreken op PSN om te joinen. Moesten er geloof ik 6 members hebben om bronze club te krijgen. Moeten er dus nog 3 verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren echt een tof potje gespeeld.
Moest tegen een Amerikaan, en elke keer als ik moest putten ging ie door zijn headset heen bleren "mis mis mis you bastard!". (En nog wat ergere scheldwoorden :9 )

We stonden tot aan de 17e hole gelijk, en de laatste ronde had ik een Hole in one waardoor ik het potje won.
Toen werd ik me toch ff getrakteerd op een scheldpartij haha :P
Daarna nog een aantal niet al te "aardige" berichtjes gekregen, blijft leuk om zo te winnen :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2012 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:13:
Gisteren echt een tof potje gespeeld.
Moest tegen een Amerikaan, en elke keer als ik moest putten ging ie door zijn headset heen bleren "mis mis mis you bastard!". (En nog wat ergere scheldwoorden :9 )

We stonden tot aan de 17e hole gelijk, en de laatste ronde had ik een Hole in one waardoor ik het potje won.
Toen werd ik me toch ff getrakteerd op een scheldpartij haha :P
Daarna nog een aantal niet al te "aardige" berichtjes gekregen, blijft leuk om zo te winnen :P
dat is natuurlijk altijd mooi he :). Zeker ook je eerste Hole in One? Ik heb er nog geen geslagen. Een eagle is op dit moment het beste wat ik geraakt heb.Moet vanavond als ik thuis tijd heb nog eens een paar potjes spelen. Probleem is alleen dat ik nog met huiswerk zit wat af moet voor aankomende maandag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, was mijn 1e :) (Waarschijnlijk ook de laatste haha :p)

Edit: We moeten ff een keer afspreken kunnen we met zijn 3en een paar potjes online golfen.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2012 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Als jij online speelt heb jij dan die streep achter de bal staan zodat je weet hoelang je de stick naar achteren moet houden? Of zit jij al op het "pro" niveau dat die niet meer verschijnt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog wel zo'n streep achter de bal, maar je kan de moeilijheidsgraad zelf kiezen voordat je het potje begint.
Ik heb al een keer pro geprobeerd, maar dat is me iets te moeilijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:52:
Ik heb nog wel zo'n streep achter de bal, maar je kan de moeilijheidsgraad zelf kiezen voordat je het potje begint.
Ik heb al een keer pro geprobeerd, maar dat is me iets te moeilijk :p
Ja dan is het echt kijken wat mogelijk is en wat niet. Met de move is het allebei nog zeer lastig om te doen. En speel je online met je eigen poppetje of met Tiger ofzo? Volgens mij rankt je eigen poppetje ook als je online speelt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik alleen mijn eigen gemaakte poppetje.
Al mijn stats zitten nu rond de 60, maar het gaat nu wel een steeds langzamer. (Heb 1000XP nodig voor 1 statuspunt)

Hij rankt idd ook als je online speelt. (Gaat volgens mij sneller dan in de singleplayer :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maditude
Ik heb ondertussen al 1 hole in one en 1 double eagle geslagen. Stats gaan idd maar traag vooruit als je offline speelt.

Vanaf morgen kan ik iets vroeger online, heb dan gedaan met de namiddag op mijn werk, kunnen we mss es online een tornooi spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Online tournament heb ik liggen uitzoeken hoe dat precies werkt maar kan absoluut geen manier vinden hoe ik zoiets moet opstarten

EDIT: Toch wel gelukt. Als het goed is moet er vanaf 20.00 een tournament staan dat 4 dagen duurt. We moeten sowieso 5 toernooien organiseren willen we een bronzen status krijgen. Maar dat komt vanzelf wel ;). Succes met erin komen. De course die gespeeld wordt is Augusta

EDIT2: Heb ook nog een toernooi aangemaakt wat vandaag om 22.00 start. Deze staat er maar voor een dag. Die kan dus ook gedaan worden ;). Veel succes

[ Voor 66% gewijzigd door Oxigeon op 11-04-2012 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maditude
Oxigeon schreef op woensdag 11 april 2012 @ 19:27:
Online tournament heb ik liggen uitzoeken hoe dat precies werkt maar kan absoluut geen manier vinden hoe ik zoiets moet opstarten

EDIT: Toch wel gelukt. Als het goed is moet er vanaf 20.00 een tournament staan dat 4 dagen duurt. We moeten sowieso 5 toernooien organiseren willen we een bronzen status krijgen. Maar dat komt vanzelf wel ;). Succes met erin komen. De course die gespeeld wordt is Augusta

EDIT2: Heb ook nog een toernooi aangemaakt wat vandaag om 22.00 start. Deze staat er maar voor een dag. Die kan dus ook gedaan worden ;). Veel succes
Nice, zal ik deze vanavond es spelen

Offline lukt mij beter dan online, gisteren een potje gespeeld in echt stormweer tegen een kerel die de caddy op auto had staan, dan is er weinig aan als het enige wat je moet doen met je joystickske spelen is :)

Ook ff verder gedaan met de TW legacy challenge, toddler years volledig gedaan,
In het volgende moet je 9 holes spelen tegen een oudere gast en met 1 hole verschil winnen, heb ik mijn tanden al op stuk gebeten, is echt niet makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ja daar heb ik me ook al eens aan gegeven en moet ook toegeven dat er aardig pittige tussen zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oxigeon schreef op woensdag 11 april 2012 @ 19:27:

Tof!! Ik heb gisteravond gelijk meegedaan.
Alleen was ik met de 3e ronde bezig in Augusta maar toen moest ik ff weg, kon ik later er niet meer in haha :P
Dus ik heb maar 2 rondes kunnen spelen.

Ik heb ook aan het toernooi van 22:00 meegedaan, die op TPC Sawgrass.
Heb een score van -21 gehaald :P

Edit:
Ik had net nog een Hole in One, heb er ff een filmpje van gemaakt :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2012 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:50:
[...]

Tof!! Ik heb gisteravond gelijk meegedaan.
Alleen was ik met de 3e ronde bezig in Augusta maar toen moest ik ff weg, kon ik later er niet meer in haha :P
Dus ik heb maar 2 rondes kunnen spelen.

Ik heb ook aan het toernooi van 22:00 meegedaan, die op TPC Sawgrass.
Heb een score van -21 gehaald :P

Edit:
Ik had net nog een Hole in One, heb er ff een filmpje van gemaakt :)
[video]
Ik kwam gisteren in het spel en ging dus meteen kijken of iemand de daily al had gedaan. Toen ik het leaderboard zag dacht ik werkelijk fuck... Hij is goed. Zag ik dat ik de grid met het putten heb uitgezet met het aanmaken van het toernooi (weet eigenlijk ook niet of ik het wel kan aanzetten).

Ben toen begonnen op TPC Sawgrass, 2e hole meteen in een bunker geslagen en PAR geslagen. Uiteindelijk toch geeindigd op -19. Dus 2 slagen meer erover gedaan dan jouw beurt. Ging toch beter dan ik had gedacht. Een stuk of 5 eagles te pakken gehad op die 18 holes. Merk zo langzamerhand dat mkijn poppetje beter wordt nu en verder slaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Haha klopt :P, hij stond op easy mode dacht ik.
Had iets van 6 eagles ofzo :P

Maar online lukt het me nog steeds niet, verlies bijna elk potje. :'(

Hoe kun je trouwens zo'n tournooi aanmaken?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2012 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 09:20:
Haha klopt :P, hij stond op easy mode dacht ik.
Had iets van 6 eagles ofzo :P

Maar online lukt het me nog steeds niet, verlies bijna elk potje. :'(

Hoe kun je trouwens zo'n tournooi aanmaken?
Moet je even inloggen op de site van EA sports. en dan ff op zoek gaan naar de tweakers club. Daar kun je uiteindelijk een event toevoegen aan de kalender ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke thanks : )
Dan zal ik binnenkort ook ff een toernooi maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb gisteren ook het spel gekocht. Lijkt me wel leuk om wat toernooitjes te spelen. Ik zal me ook toevoegen bij de club ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke gaaf! :)
Dan zitten we inmiddels op 4 leden, gaat de goede kant op!

De naam van de Country Club is Dutch Tweakers.
Wat is trouwens je Psn? Dan zal ik je ff toevoegen.

Edit:
Ik zal alle PSN namen even in de opening post zetten, is mischien wat handiger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:17:
Oke gaaf! :)
Dan zitten we inmiddels op 4 leden, gaat de goede kant op!

De naam van de Country Club is Dutch Tweakers.
Wat is trouwens je Psn? Dan zal ik je ff toevoegen.

Edit:
Ik zal alle PSN namen even in de opening post zetten, is mischien wat handiger :P
Inderdaad de goede kant op. Ik heb tevens nog geen Head to Head match gespeeld tegen leden uit de tweakers club. Hier moeten we er ook 5 van voltooien tegen elkaar voor een bronzen club. Verder moeten we nog wat dailys spelen, dacht ook een stuk of 5. Dus nu nog 4. Neem aan dat we dan volgende week ergens onze bronze club hebben en kunnen deelnemen aan toernooien voor clubs. Dan wordt het pas echt vet.

Ik zal zometeen even kijken of ik nog een daily kan zetten. Dan hoeven we er nog maar 3, denk dat het dan een stuk makkelijker wordt en ook sneller mensen naar ons toe komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:44:
Klopt, was mijn 1e :) (Waarschijnlijk ook de laatste haha :p)

Edit: We moeten ff een keer afspreken kunnen we met zijn 3en een paar potjes online golfen.
Ik zie op de site dat bosluis al bij de club zit ;). Dus hij heeft het al door. Denk dat het voor mij vrijwel onmogelijk is om online te komen op een bepaald moment. Denk dat ik nu in het weekend geregeld online kan zijn savonds. Maar dan wordt het wel iets later als ik er ben.

Heb zojuist nog een nieuwe tournament gelanceerd die om 14.00 start en wel op TPC Scottsdale. Dit maal wel met de grid op ON. Moeten even kijken hoe we dit het beste kunnen gaan doen en welke instellingen we hiervoor gaan gebruiken. Zodat het eigenlijk elke keer hetzelfde is. De Boost Pins heb ik sowieso allemaal uitgezet zodat niemand hier gebruik van kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit weekend opzich weinig te doen, dus ik kan elke dag wel.
Als ik iemand online zie dan zal ik wel ff een invite sturen.

Oke gaaf! Daar ga ik vanavond meteen aan beginnen, hopen dat ik weer een -21 haal haha :P
Ik vond de instelllingen van TPC Sawgrass wel fijn, alleen dan wel met de grid haha :0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 12:14:
Ik heb dit weekend opzich weinig te doen, dus ik kan elke dag wel.
Als ik iemand online zie dan zal ik wel ff een invite sturen.

Oke gaaf! Daar ga ik vanavond meteen aan beginnen, hopen dat ik weer een -21 haal haha :P
Ik vond de instelllingen van TPC Sawgrass wel fijn, alleen dan wel met de grid haha :0
Daarbij moet ik ook wel zeggen dat die TPC Sawgrass in van de makkelijkste courses is. Bijna alle putts zijn gewoon redelijk vlak. Grid heb ik nu wel aangezet.

Staat de grid bij de weekly trouwens wel aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Wat gaaf dit. Ik heb net de eerste ronde van de Masters gespeeld met mijn eigen golfer waar ik verder nog niet echt mee had gespeeld. Ik zag steeds dat de eerste op -12 stond. Ik dacht nog zo dat is wel knap want ik schommelde steeds rond par. De laatste paar holes gingen super en uiteindelijk op -3 uitgekomen. Ik zag later dat de eerste al 2 rondes had gespeeld van -5 en -7 :)

Tegen elkaar kan ik alleen 's avonds na 8 uur. Ik ben nu ook wel online maar op papadag is dat niet echt handig ;)

Mijn psn naam is ook Bosluis.

[ Voor 6% gewijzigd door Bosluis op 13-04-2012 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oxigeon schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 12:23:
[...]

Daarbij moet ik ook wel zeggen dat die TPC Sawgrass in van de makkelijkste courses is. Bijna alle putts zijn gewoon redelijk vlak. Grid heb ik nu wel aangezet.

Staat de grid bij de weekly trouwens wel aan?
Dat is waar, ik heb ook niet echt veel problemen gehad met putten op die course.

Volgens mij staat daar de grid ook niet aan :P
Bosluis schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 12:50:
Wat gaaf dit. Ik heb net de eerste ronde van de Masters gespeeld met mijn eigen golfer waar ik verder nog niet echt mee had gespeeld. Ik zag steeds dat de eerste op -12 stond. Ik dacht nog zo dat is wel knap want ik schommelde steeds rond par. De laatste paar holes gingen super en uiteindelijk op -3 uitgekomen. Ik zag later dat de eerste al 2 rondes had gespeeld van -5 en -7 :)

Tegen elkaar kan ik alleen 's avonds na 8 uur. Ik ben nu ook wel online maar op papadag is dat niet echt handig ;)

Oke gaaf! Ik zal je vanavond ff toevoegen! :)
Ik zal je psn naam ook ff in de openingspost zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Bosluis schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 12:50:

Is inderdaad zeer leuk ja. Moet je wel erbij zeggen dat diegene wat eerste stond weg moest toen hij in round 2 bezig was en dus niet meer verder kan in het toernooi. Hij ligt er dus uit.

Met andere woorden let er dus op dat als je een toernooi start je ongeveer 3 kwartier/uur de tijd hebt om de volledige course te slaan. Je kan hem eventueel ook op pauze zetten.

Speel sinds eergisteren ook alleen maar met mijn eigen speler. Vind ik toch wel wat leuker dan spelen met Tiger Woods of iemand anders. Maar moet toch wel zeggen dat ik de speler vrij langzaam omhoog vind gaan wat betreft de punten.

De coins die ik verdien wil ik pas uitgeven als ik een volledig course op unlimited kan kopen. Meestal ligt dit ergens rond de 18000 coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oxigeon schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:13:
[...]

Is inderdaad zeer leuk ja. Moet je wel erbij zeggen dat diegene wat eerste stond weg moest toen hij in round 2 bezig was en dus niet meer verder kan in het toernooi. Hij ligt er dus uit.

Met andere woorden let er dus op dat als je een toernooi start je ongeveer 3 kwartier/uur de tijd hebt om de volledige course te slaan. Je kan hem eventueel ook op pauze zetten.
Dat gaat me niet nog eens gebeuren hahah :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Die daily event zojuist gedaan. Kwam niet verder dan -7. Matitude had -16. Netjes hoor.

Ik verspeel veel slagen met putten. Heb ik nog moeite mee. Gaan er heel veel net langs de hole. Volgens mij is mijn techniek nog niet helemaal juist. Zit nu ook met alle attributes op 40 ofzo. Nog een lange weg te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Iemand al met Kinect gespeeld? Ik zag de trailer. Ziet er veelbelovend uit, maar dat zegt niks natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
UltraSub schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 16:31:
Iemand al met Kinect gespeeld? Ik zag de trailer. Ziet er veelbelovend uit, maar dat zegt niks natuurlijk :)
Nee nog niet, ik speel zelf op de PS3.
Het ziet er opzich wel leuk uit, maar ik heb er niet echt goede verhalen over gehoord.

Ik heb net de daily gedaan op TPC Scottsdale, heb een score gehaald van -18.

Ik heb net trouwens ook een een nieuwe daily tournament toegevoegd voor morgen 14:00 op East Lake Golf Club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Ik zou al tevreden zijn als het net zo "goed" werkt als de Wii. Move weet ik niet, nooit geprobeerd.

/edit
Tuurlijk. Demo's. Doh.
Net gespeeld met Kinect. Meh. Slaat nergens op imo. Waar de Wii nog wel eens steken liet vallen, maar je het de Wii kon vergeven omdat het verder best goed werkte, is Kinect 10x slechter. Zo veel dingetjes, zo onzuiver, zoveel glitches. Gewoon niet leuk.

[ Voor 59% gewijzigd door UltraSub op 14-04-2012 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 18:47:
[...]

Ik heb net trouwens ook een een nieuwe daily tournament toegevoegd voor morgen 14:00 op East Lake Golf Club.
Ik werd weer uitgelogd op EA waardoor mijn -7 niet wordt geteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik was vanmiddag een potje aan het spelen op die daily. Bleef mijn ps3 hangen onder het laden van een nieuwe map. Hoppa weg score. Stond op -16 met nog 1 hole te gaan

Net een potje gespeeld tegen lifehouseyeah. Moet toch eventjes zeggen dat hij verrekte goed put. Maar wat heb ik me toch wat afgeprutst. Merk wel veel verschil in het poppetje. Hij slaat net wat verder zodat hij wel op de green komt en ik net niet en daardoor een extra slag nodig heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maditude
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 18:47:
[...]

Nee nog niet, ik speel zelf op de PS3.
Het ziet er opzich wel leuk uit, maar ik heb er niet echt goede verhalen over gehoord.

Ik had maar een score van -16, grrrr :)
Het moest meer geweest zijn maar het gaat soms mis met de long putts, De ene keer te kort, de andere keer hard, alleen als ik heel dicht lig gaat ie er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oxigeon schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 22:59:
Net een potje gespeeld tegen lifehouseyeah. Moet toch eventjes zeggen dat hij verrekte goed put. Maar wat heb ik me toch wat afgeprutst. Merk wel veel verschil in het poppetje. Hij slaat net wat verder zodat hij wel op de green komt en ik net niet en daardoor een extra slag nodig heb
het was een leuk potje, putten ging lekker. :)
Maditude schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 06:20:
[...]
Ik had maar een score van -16, grrrr :)
Het moest meer geweest zijn maar het gaat soms mis met de long putts, De ene keer te kort, de andere keer hard, alleen als ik heel dicht lig gaat ie er in.
Putten ging bij mij ook niet goed die ronde, had een mazzelige eagle waardoor ik alsnog op -18 kwam :P

Edit: niet vergeten :P Daily tournament vandaag 14:00 op East Lake Golf Club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maditude
Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 11:37:
[...]

het was een leuk potje, putten ging lekker. :)

[...]

Putten ging bij mij ook niet goed die ronde, had een mazzelige eagle waardoor ik alsnog op -18 kwam :P

Edit: niet vergeten :P Daily tournament vandaag 14:00 op East Lake Golf Club.
Ik had op de 3de hole een bogey, en op de 16de,denk ik, een eagle (welke meer geluk dan wijsheid was :) )

Straks ff tournament spelen, iemand al een score behaald? Kwestie van mij al mentaal beetje voor te bereiden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Net de daily gedaan op East Lake Golf, ik heb een score gehaald van -14.
Het putten ging echt heel slecht. :'(

Ik heb net ook weer een nieuwe daily tournament toegevoegd voor morgen, begint om 15:00 op de course Bethpage (Black Course)
Ik heb de Green Grid nu wel aangezet haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maditude
Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 16:53:
Net de daily gedaan op East Lake Golf, ik heb een score gehaald van -14.
Het putten ging echt heel slecht. :'(

Ik heb net ook weer een nieuwe daily tournament toegevoegd voor morgen, begint om 15:00 op de course Bethpage (Black Course)
Ik heb de Green Grid nu wel aangezet haha :P
Op east lake had ik -16
Ook nog een 2de keer geprobeerd, het begon veelbelovend met een birdie en hole in one maar op hole 3 liep het mis, een double bogey 8)7 Ben direct gestopt :)

vandaag ga ik wel nie online geraken, kmoet weg deze namiddag

We moeten es afspreken om online een tornooike te spelen met onze clan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maditude schreef op zondag 15 april 2012 @ 08:24:
[...]
We moeten es afspreken om online een tornooike te spelen met onze clan 8)
Is goed, lijkt me tof! :)

Ik ga het vanmiddag meer weer eens proberen op de nieuwe daily, hopen dat het nu beter gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Ik had - 18 op east lake. 3x geprobeerd overigens. Begonnen met -11, -14 en -18.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou net ff de nieuwe daily spelen.
Ik heb waarschijnlijk iets verkeerd aangevinkt, hij is namelijk alleen speelbaar met de move controller. (En die heb ik helaas niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 15:33:
Ik wou net ff de nieuwe daily spelen.
Ik heb waarschijnlijk iets verkeerd aangevinkt, hij is namelijk alleen speelbaar met de move controller. (En die heb ik helaas niet)
Ja ergens staat als je hem aanmaakt iets van "Motion Controller" die moet je uiteraard hebben staan zoals hij staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht als je dat aanvinkte dat je met de Move en de gewone controller kon spelen hahaha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een een nieuwe Daily tournament toegevoegd op Bethpage en een nieuwe Weekly tournament op Torrey Pines.
Succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 19:08:
Ik heb een een nieuwe Daily tournament toegevoegd op Bethpage en een nieuwe Weekly tournament op Torrey Pines.
Succes! :)
Net op Bethpage gespeeld. Eerste hole een birdie en ik zie dat Kev. -10 had gelopen. Ik denk dat moet te doen zijn :) Uiteindelijk op -7 uitgekomen. 2 x double boogey deed mij de das om helaas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maditude
Speelt er nog iemand van jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Maditude schreef op maandag 30 april 2012 @ 17:07:
Speelt er nog iemand van jullie?
Ik wil heel graag spelen, maar zit helaas met mijn tuin in de weg haha. Ben constant in de tuin bezig alle vrije uurtjes die ik heb. Die wil ik graag voor de zomer af hebben.

Pagina: 1