Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Windows cannot find ...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eén van de terminal server gebruikers hier heeft vorige week op een soort van phising link geklikt waardoor hij na het aanmelden op de server meteen een zwart scherm zag met daarop iets van de Duitse politie dat hij eerst moest betalen voor hij verder kon doen. Gelukkig is dit enkel bij zijn profiel gebleven aangezien die geen rechten heeft. Heb mij als administrator ingelogd en MBAM laten runnen, die heeft het probleem gevonden en gewist. Als ik nu inlog als de gebruiker krijg ik dat zwart scherm niet meer maar wel nog de volgende meldingen:

Windows cannot find 'C:\DOCUME~1\*USER*\LOCALS~1\TEMP\mszhuxmf.scr'

Could not load or run 'C:\DOCUME~1\*USER*\LOCALS~1\TEMP\mszhuxmf.scr' specified in the registry. Make sure the file exists on your computer.

Er is dus nog iets achtergebleven. Ik heb in het register gezocht op die bestandsnaam, niets te vinden, maar iets roept het dus wel nog op. Enige ideeën? Het is een Server 2003 dus kan niet zomaar los met verschillende tools gaan werken, moet beetje voorzichtig zijn.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Je geeft zelf aan een beetje voorzichtig te moeten zijn. Waarom neem je dan niet het zekere voor het onzekere: gooi de user weg en begin opnieuw.

Desktop | Server | Laptop

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-11 19:01
Draai Autoruns op die pc en verwijder alle "File not Found" vermeldingen..

Systeem Specs

Verwijderd

Topicstarter
Occy74 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:20:
Draai Autoruns op die pc en verwijder alle "File not Found" vermeldingen..
Handig programma'tje, maar juist bij die specifieke entry krijg ik steeds Access Denied, als Administrator nogtans. Ook al geprobeerd om Elevated te runnen, enkel bij die entry access denied..

Profiel opnieuw creëren kan ook maar dat doe ik liever als laatste optie aangezien die meerdere mailboxen heeft, speciale programma's etc.

EDIT: Is gelukt, ben naar die bepaalde entry geweest in het register via het programma autoruns, daar kon ik de verwijzing weer niet weghalen wegens access denied. Heb dan de rechten op die reg key aangepast zodat administrator alle rechten heeft en de key weggehaald. Loopt toppie nu!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2012 13:14 ]