Schijf uit nieuwe MBP verkopen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muldert
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-10 12:37
Over enkele weken arriveert mijn nieuwe 17" MBP, waarvan ik de 750GB schijf direct wil vervangen voor een SSD.

In verband met verkoop, wat voor schijf zit hierin? Op andere fora las ik zowel over Toshiba als Fujitsu maar maken deze nu nog wel schijven? (het waren wat verouderde topics)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:56
Muldert schreef op maandag 02 april 2012 @ 23:51:
Over enkele weken arriveert mijn nieuwe 17" MBP, waarvan ik de 750GB schijf direct wil vervangen voor een SSD.

In verband met verkoop, wat voor schijf zit hierin? Op andere fora las ik zowel over Toshiba als Fujitsu maar maken deze nu nog wel schijven? (het waren wat verouderde topics)
Verschilt per macbook. Even afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Maakt dat echt nu al uit? Zolang je dat ding nog niet hebt kan je er sowieso nog niets mee. Gewoon even geduld hebben dus.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
V&A of kan je me een PM/mail sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:27

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Je zou er ook voor kunnen kiezen om de schijf niet te verkopen en er een USB enclosure voor te kopen. Die kan je voor tussen de 5 en 10 euro al krijgen. Dat heb ik zelf bij mijn zakelijke MBP gedaan, en de 500GB kan ik nu via USB gebruiken voor 'trage data' die ik niet op m'n SSD wil, zoals downloads, films, muziek, etc. Dan kan ik de SSD gebruiken voor de data waarbij ik daadwerkelijk kan profiteren van de snelheid van de SSD, en heb ik toch nog bulk storage :)

Just a thought ;)

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stouten
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-06-2022
Of je Superdrive eruit halen en de hdd op die plek zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:17
Stouten schreef op zondag 08 april 2012 @ 04:14:
Of je Superdrive eruit halen en de hdd op die plek zetten.
Dit. Heb ik bij mijn Asus ook gedaan, waardoor ik tenminste fatsoenlijk veell schijfruimte heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:54
Whieee schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 21:12:
Je zou er ook voor kunnen kiezen om de schijf niet te verkopen en er een USB enclosure voor te kopen. Die kan je voor tussen de 5 en 10 euro al krijgen. Dat heb ik zelf bij mijn zakelijke MBP gedaan, en de 500GB kan ik nu via USB gebruiken voor 'trage data' die ik niet op m'n SSD wil, zoals downloads, films, muziek, etc. Dan kan ik de SSD gebruiken voor de data waarbij ik daadwerkelijk kan profiteren van de snelheid van de SSD, en heb ik toch nog bulk storage :)

Just a thought ;)
Idd en je hebt dan een mooi Time Machine schijfje. Ik zou voor Whieee zijn idee gaan!
Pagina: 1