Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RWVV
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-06 14:49
Matched: simlock
Gisteren een simlock vrije One V gekocht. Ik vind het een leuk toestel voor mij als first time smartphone user. Op zich loopt alles vlot, heb op internet gelezen dat browsen soms wat traag gaat met de ingebouwde browser, maar heb daar nog niet echt veel van gemerkt.

Wel al 2 eigenaardigheden:

-de ingebouwde facebook app is zo dood als een pier en ik weet niet waar het aan ligt. Als ik 'em opstart krijg ik telkens de melding "Er is een fout opgetreden tijdens het laden van deze pagina". Da's jammer, want de m.facebook.com versie in de browser laat me niet foto's uitzoomen als ze buiten het beeld verlopen.

-Er staat een vodafone app preloaded op. Dat terwijl het een simlock vrij toestel moet zijn. Is dat normaal? Tevens als ik naar de google play store ga staat er een vakje 'recommended by Vodafone' tussen. Ik heb zelf een Hi/KPN sim er in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
RWVV schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:34:

-Er staat een vodafone app preloaded op. Dat terwijl het een simlock vrij toestel moet zijn. Is dat normaal? Tevens als ik naar de google play store ga staat er een vakje 'recommended by Vodafone' tussen. Ik heb zelf een Hi/KPN sim er in zitten.
Dat is volgens mij niet normaal. Ik heb mijn telefoon bij Mycom gekocht en daar stond niks van vodafone op. Heb je hem overgekocht van iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Bij smartphoneworld doen ze de Touchscreen / LCD Scherm vervangen voor 169 euro, volgens hun is dit een vaste unit en bieden het dus niet aan om alleen het scherm te vervangen.
Ziet er dus echt naar uit dat ik beter voor een nieuw toestel kan gaan.

Bij Hi heb je hem als prepaid, voor 160 euro (40e cashback). Maar ik neem aan dat er wel een simlock op zit dan.

[ Voor 21% gewijzigd door xileS op 05-12-2012 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01:31

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

xileS schreef op woensdag 05 december 2012 @ 12:39:
Bij smartphoneworld doen ze de Touchscreen / LCD Scherm vervangen voor 169 euro, volgens hun is dit een vaste unit en bieden het dus niet aan om alleen het scherm te vervangen.
Ziet er dus echt naar uit dat ik beter voor een nieuw toestel kan gaan.

Bij Hi heb je hem als prepaid, voor 160 euro (40e cashback). Maar ik neem aan dat er wel een simlock op zit dan.
Hi kennende zit er geen simlock op. Anders kost het niet zoveel om die eraf te laten halen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Touchdomex schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:42:
Hi kennende zit er geen simlock op. Anders kost het niet zoveel om die eraf te laten halen.
Zit er (helaas) wel op :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weldie
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-08-2021
Weet iemand hoe je de HTC one V simlock vrij kan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:04
Vandaag deze telefoon voor mijn vriendin gekocht via Marktplaats. Helaas een domme en naieve fout gemaakt. De advertentie was zonder simlock, helaas had ik de sim niet bij me en heb ik alleen de telefoon getest. Kom ik thuis blijkt er gvd toch simlock op te zitten.

Kan iemand vertellen of er een manier is om dit te fixen? De telefoon rooten zal waarschijnlijk het probleem niet oplossen.

Je hebt van dit soort sites, waar het zogenaamd 7.5 dollar kost. Maar die codes vertrouw ik eigenlijk niet:
YouTube: How to Unlock HTC One (S, V, X) Network by Remote Unlock Code Pin At&t, Rogers, T-Mobile, Bell, O2

[ Voor 26% gewijzigd door GAEvakYD op 23-02-2013 21:26 ]

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:04
Heb al wel iets gevonden met een IMEI check. Ik zie daarin niet de huidige provider staan waarvoor dat toestel is uitgegeven of de simlock actief is.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
IMEI ANALYSIS
IMEI number:    35311505956XXXX
IMEI checksum:  Check digit 5 is CORRECT
Type Allocation Code (TAC): 35311505
Serial number:  956503
Check digit:    5
Issuer: BABT (British Approvals Board of Telecommunications)

DEVICE INFO
Brand:  HTC 

Model:  ONE V
Manufacturer:   HTC CORP
Device type:    PHONE
Additional info:    PK76100

DEVICE SPECS
Display type:   TFT CAPACITIVE TOUCHSCREEN, 16M COLORS
Display size:   480 X 800 PIXELS, 3.7 INCHES (~252 PPI PIXEL DENSITY)
DISPLAY|MULTITOUCH: YES
Memory card slot:   MICROSD, UP TO 32GB
Internal memory:    4 GB, 512 MB RAM
GPRS:   YES
EDGE:   YES
WLAN:   WI-FI 802.11 B/G/N, WI-FI HOTSPOT
Bluetooth:  YES, V4.0 WITH A2DP
Camera: 5 MP, 2592 X 1944 PIXELS, AUTOFOCUS, LED FLASH
Operating system:   ANDROID OS, V4.0 (ICE CREAM SANDWICH)
Browser:    HTML
GPS:    YES, WITH A-GPS SUPPORT

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 466630

Weldie schreef op maandag 24 december 2012 @ 23:29:
Weet iemand hoe je de HTC one V simlock vrij kan maken
Heb de htc one v simlock vrij laten maken bij UnlockWizard.nl zonder problemen. Op de markt, winkel, turk op de hoek, 1,99 sites geprobeerd....nergens lukte het!! Duurde maanden zeiden ze bij de telefoonwinkel.

Bij unlockwizard had ik binnen een dag de code en ingevoerd, voila! :)
Dit is de url http://www.unlockwizard.n...-vrij-maken-unlocken.html
Pagina: 1