Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PHP/MySQL/Design]Designer/Developer titel

Pagina: 1
Acties:
  • 368 views

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-09 11:50

TeGek

Engineer in hart en nieren.

Topicstarter
Heren,

Voor een project op de zaak zijn wij op zoek naar iemand die de verschillende disciplines van het webdesign en programmeren beheerst zoals bijvoorbeeld PHP/MySql .NET en het echte design werk(Photoshop/Dreamweaver/paint :+ ?)

Maar nu willen wij een advertentie gaan plaatsen maar komen we tegen een klein probleem aan; Hoe noem je zo iemand? is er een specifieke titel voor? bij een webdeveloper denk ik aan iemand die alleen PHP/MySqlt en bij een designer alleen de basic pagina designed.

Heeft iemand enig idee wat de beste plekken zijn om zo'n iemand vandaan te halen? Wij dachten zelf aan Tweakers.Net jobs maar zijn er ook specifieke plekken waar veel devvers en designers kijken?

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Front-end Developer?

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

• Barryvdh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-11 15:37
http://www.netmagazine.com/features/net-strip-16-job-ad ;)

Bij designer denk ik aan photoshop, bij front-end developer aan html/css/jquery, en bij web developer meer aan de backend (php/mysql). Volgens mij zijn er genoeg die Photoshop + html/css óf html/css + php/mysql kunnen, maar volgens mij zijn ontwerpers over het algemeen niet de beste ontwikkelaars, en vice versa. (Maar je hebt altijd uitzonderingen)

Tweakers.net Jobs lijkt me wel een plek waar developers kijken inderdaad.

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Serieus? Ik hoop dat je bij het plaatsen van je advertentie iets zorgvuldiger te werk gaat.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:55

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

8088 schreef op maandag 02 april 2012 @ 23:21:
[...]

Serieus? Ik hoop dat je bij het plaatsen van je advertentie iets zorgvuldiger te werk gaat.
Is dat nou nodig? Reageer normaal of reageer niet..

Zo iemand noem je een webdeveloper. Veel meer kan je er niet van maken denk ik. Dit topic heeft verder verdraaid weinig te maken met Webdesign, Markup & Clientside Scripting, dus ik gooi hem op slot.

[ Voor 30% gewijzigd door MueR op 02-04-2012 23:36 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Dit topic is gesloten.