Toon posts:

Game server Countertrike

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om een gameserver op te zetten thuis wat voor systeem heb ik nodig
en wat voor verbingding dat is ook wel belangrijk ik zelf een duron 800@950
pc 133/512mb maxtor ultra/100 20,4gb geforce 1 ddr en asdl fast

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
sorry, dit is het verkeerde forum dude, 'k move um naar Spielerij :)

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:21

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Fast adsl is niet genoeg....de rest van je systeem wel. neem Cistron als dat bij jouw beschikbaar is, daarmee kun je een aardige server draaien.
Met fast adsl moet je niet rekenen op veel meer dan een 6 speler server.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• Thijs B
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
hoezo verkeerde forum?

een intel/amd 300mhz is wel genoeg mits dat systeem een spel als dedicated server draait.. de ping bij adsl is net iets te hoog hoog..
met een goeie kabelverbinding wil het wel lukken..
ik draai nu een counterstrike servertje via com21/pemium van casema.. Op dit moment heeft nog bijna niemand premium en is de ping zeeer goed :)

Verwijderd

waar kan ik btw de windows dedicated server voor cs 1.1 vandaan halen?

alvast bedankt

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Windows Dedicated en Client zijn bij de grote releases dezelfde install. (1.0, 1.1 etc)

bij kleinere updates waarbij foutjes in de server dll's worden gefixt heb je losse updates.

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

De dedicated server voor CS zit dus al bij de regulier installatie. Hij zit in het HalfLife mapje, het is de file HLDS.exe.
Als je die opstart maak je dus een HalfLif dedicated server.
Je kan door een snelkoppeling naar HLDS te maken ook wat commandline switches toevegen aandie snelkoppeling zodat ie er een Counterstrike server van maakt ( dan komt er -game cstrike achter dus). Verder kan je met die switches ook aangeven: Maxplayers, poort, ev. password, welke level eerst etc etc.

Meer basics (+minimum specs!) vind je op de HowTo van Counter-Server (goede site voor serveradmins!).
suuk6!

Ook

Wees consequent, maar niet altijd

Pagina: 1