Hoi wat is jullie mening over de Bose 201 IV boxen heb er vandaag 2 gekocht omdat ik ze best lekker vondt klinken. Iemand deze boxen en je mening hier over ik heb dus echt de ballen verstand van boxen enzo vondt ze gewoon stoer klinken. EN ga nou niet lopen zeiken van is te merken dat je niks van bocen weet
Ik denk dat niemand daar over gaat lopen zeiken dus daar hoef je je niet ongerust over te maken 
Het gaat erom dat jij ze lekker vindt klinken. Wat je goede boxen vindt en hoe je vindt dat ze moeten klinken verschilt totaal van persoon tot persoon, dus als jij er tevreden mee bent, dan zijn ze toch 'goed'?

Het gaat erom dat jij ze lekker vindt klinken. Wat je goede boxen vindt en hoe je vindt dat ze moeten klinken verschilt totaal van persoon tot persoon, dus als jij er tevreden mee bent, dan zijn ze toch 'goed'?
Marstek Venus 5.12kWh v148, ShellyPro3EM emulatie, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk
Anoniem: 19680
ik hou niet echt van Bose..maar als jij ze fijn vind is het toch prima?..ik hoop dat je er veel plezier me hebt..:)