Gezocht: Mini-HDMI -> Displayport/HDMI/DVI adapter

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToAoM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-04 20:14
Ik heb een paar devices met een mini hdmi poort met video en audio support en zou deze zo graag gebruiken om presentaties mee te geven. Echter, de meeste beamers hebben of full HDMI, DisplayPort, DVI of VGA/RGB. En omdat ik meestal de presentatie elders geef kan ik niet gewoon maar 1 verloopje regelen.

Ik heb een mini displayport adapter gevonden die in de buurt komt van wat ik zoek, maar die is dus van mini displayport en niet van mini HDMI. Bovendien heeft deze nog geen standaard VGA.

't maakt niet uit als 't een duur ding is. Ik heb liever 1 goede adapter dan 4 kabeltjes of een stapel verloop stekkertjes.

Iemand ervaring met dit soort adapters of een goed idee waar ik mijn zoektocht kan vervolgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-03 20:32

LnC

The offending line...

Hopelijk heb ik het goed begrepen, maar zoek je zoiets als dit.
Mocht dat niet zo zijn, dan moet je verder even kijken op de site die ik gelinkt heb. Daar hebben ze veel verschillende kabels in alle soorten en maten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToAoM
LnC schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:31:
Hopelijk heb ik het goed begrepen, maar zoek je zoiets als dit.
Mocht dat niet zo zijn, dan moet je verder even kijken op de site die ik gelinkt heb. Daar hebben ze veel verschillende kabels in alle soorten en maten.
Hmja... niet helemaal dus... Ik zoek zo iets met een female stekker en liefst een boxje met meerdere females zodat ik een kort kabeltje mee kan nemen waar ik elk soort beamer in kan prikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToAoM
Heb uiteindelijk deze 3 verloopjes gekocht:
- HDMI D (Male) -> VGA (female) (Ik hoop dat het Rev 2.0 is).
- HDMI D (male) -> DVI-D (female)
- HDMI D (Male) -> HDMI A (Male)

Enige die ik niet kan vinden is een HDMI D (male) -> DisplayPort (Female) maar de kans dat ik een beamer of scherm tegenkom dat geen van de anderen ondersteunt lijkt me erg klein...

Toch jammer dat er (nog) geen verloopjes vanaf HDMI-D zijn zoals deze.