Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
probeer tv-tool eens...... come.to/tvout
daarmee kan je tegelijkertijd beeld op je tv EN op je monitor hebben....
daarmee kan je tegelijkertijd beeld op je tv EN op je monitor hebben....
edit:
typo
en ik heb nog een oude FREEWARE versie voor je....(heeft niet de echte tv-resolutie maar wel 640x480 en 800x600) interesse? zeg het maar... mail ik je wel
typo
en ik heb nog een oude FREEWARE versie voor je....(heeft niet de echte tv-resolutie maar wel 640x480 en 800x600) interesse? zeg het maar... mail ik je wel
Het is NVIDIA, hoe komen jullie toch altijd op NVIDEA, gaat eigenlijk nergens over.
Maargoed.
Jij zoekt de tvtool: http://www.tvtool.de
Maargoed.
Of je moet andere refdrivers van Nvidia gebruiken. Ik heb in ieder geval met mijn Gf2MX bij 6.50 7.17 10.50 de mogelijkheid op scherm EN tv tegelijk beeld te toveren. Alleen bij 10.50 kan ik niet meer CLONEN. Iemand daar een oplossing voor? CQ. andere refdriverversie?
gut ja, je hebt gelijkOp zaterdag 24 maart 2001 23:47 schreef Reinier het volgende:
Het is NVIDIA, hoe komen jullie toch altijd op NVIDEA, gaat eigenlijk nergens over.
Maargoed.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Heej bedankt voor alle reacties
ik heb het programma geprobeerd, maar het wil echt niet werken
zodra ik ook maar naar tv overschakel, dan krijg ik geen beeld op tv, mijn monitor gaat op standby en mijn pc loopt vast (hij reageert iig nergens meer op)
dit is OOK als ik tvtool opstart met /monitor
ik heb zowel Geforce A als Geforce B geprobeerd, maar het haalt nix uit (wat is het verschil eigenlijk?)
BTW, ik draai win2k
weet iemand wat er mis kan zijn?
zodra ik ook maar naar tv overschakel, dan krijg ik geen beeld op tv, mijn monitor gaat op standby en mijn pc loopt vast (hij reageert iig nergens meer op)
ik heb zowel Geforce A als Geforce B geprobeerd, maar het haalt nix uit (wat is het verschil eigenlijk?)
BTW, ik draai win2k
je moet in het programma ook ergens opgeven dat je dual-display wil hebben of zoiets....Op zondag 25 maart 2001 04:24 schreef OiSyN het volgende:
Heej bedankt voor alle reacties
BTW, ik draai win2k
ik draai ook w2k...... geen probleem... ik heb dus de hercules GeForce II GTS....
met dual display wil het ook niet werken
Verwijderd
asus gebruikt volgens mij altijd chrontel chippies, hiervoor heb je tvcc2000 nodig, zelfde site als tv tool. Dit is een freeware proggie, ik gebruik het zelf ook(asus v7100t, gf2mx), het mooiste is de overscan functie en de hotkeys.
jaaaaaaaaaaaaaa het werkt 
thanx!
thanx!
Pagina: 1