hotkey voor monitor -> tv-out op nvidea chipsets

Pagina: 1
Acties:

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Heej

weet iemand een proggie waarmee ik met behulp van een hotkey kan omschakelen van monitor naar tv-out en weer terug?

Als ik achter de computer zit kan ik namelijk niet mijn tv scherm zien, dus het overschakelen naar tv-out gaat altijd met nogal gekloot, iemand moet bij de tv gaan staan om mij te vertellen waar de muiscursor is
Dus het zou wel handig zijn als ik het met een toetsaanslag kan doen

ik heb een asus v7700 deluxe, en bij de asus drivers zit wel zo'n sneltoets optie, maar die asus drivers worden niet echt snel geupdate, dus ik gebruik nu de standaard nvidea drivers

weet iemand zo'n proggie?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 07:22

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

probeer tv-tool eens...... come.to/tvout
daarmee kan je tegelijkertijd beeld op je tv EN op je monitor hebben....

edit:

typo
en ik heb nog een oude FREEWARE versie voor je....(heeft niet de echte tv-resolutie maar wel 640x480 en 800x600) interesse? zeg het maar... mail ik je wel

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:52

Reinier

\o/

Het is NVIDIA, hoe komen jullie toch altijd op NVIDEA, gaat eigenlijk nergens over.

Maargoed.
Jij zoekt de tvtool: http://www.tvtool.de

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08 21:24

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

Of je moet andere refdrivers van Nvidia gebruiken. Ik heb in ieder geval met mijn Gf2MX bij 6.50 7.17 10.50 de mogelijkheid op scherm EN tv tegelijk beeld te toveren. Alleen bij 10.50 kan ik niet meer CLONEN. Iemand daar een oplossing voor? CQ. andere refdriverversie?

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Op zaterdag 24 maart 2001 23:47 schreef Reinier het volgende:
Het is NVIDIA, hoe komen jullie toch altijd op NVIDEA, gaat eigenlijk nergens over.

Maargoed.
Jij zoekt de tvtool: http://www.tvtool.de
gut ja, je hebt gelijk *D

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Heej bedankt voor alle reacties

ik heb het programma geprobeerd, maar het wil echt niet werken
zodra ik ook maar naar tv overschakel, dan krijg ik geen beeld op tv, mijn monitor gaat op standby en mijn pc loopt vast (hij reageert iig nergens meer op)

dit is OOK als ik tvtool opstart met /monitor

ik heb zowel Geforce A als Geforce B geprobeerd, maar het haalt nix uit (wat is het verschil eigenlijk?)

BTW, ik draai win2k
weet iemand wat er mis kan zijn?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 07:22

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zondag 25 maart 2001 04:24 schreef OiSyN het volgende:
Heej bedankt voor alle reacties

ik heb het programma geprobeerd, maar het wil echt niet werken
zodra ik ook maar naar tv overschakel, dan krijg ik geen beeld op tv, mijn monitor gaat op standby en mijn pc loopt vast (hij reageert iig nergens meer op)

dit is OOK als ik tvtool opstart met /monitor

ik heb zowel Geforce A als Geforce B geprobeerd, maar het haalt nix uit (wat is het verschil eigenlijk?)

BTW, ik draai win2k
weet iemand wat er mis kan zijn?
je moet in het programma ook ergens opgeven dat je dual-display wil hebben of zoiets....

ik draai ook w2k...... geen probleem... ik heb dus de hercules GeForce II GTS....

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
met dual display wil het ook niet werken

Verwijderd

asus gebruikt volgens mij altijd chrontel chippies, hiervoor heb je tvcc2000 nodig, zelfde site als tv tool. Dit is een freeware proggie, ik gebruik het zelf ook(asus v7100t, gf2mx), het mooiste is de overscan functie en de hotkeys.

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
jaaaaaaaaaaaaaa het werkt >:)

thanx!

Pagina: 1