verpakken behuizing? hulp nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 421 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noudi93
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10 13:40
Hallo iedereen,

Ik weet niet zeker of ik hier goed zit, maar ik kon geen ander deel van het forum vinden voor deze vraag.

Ik ga mijn computerkast (antec 900-2) verkopen en verzenden en deze moet ik daarvoor verpakken. Ik heb de originele doos er niet meer bij en ik vraag me nu dus af wat de beste manier is om deze te verpakken. Het liefst zonder dat het verpakkingsmateriaal geld kost, maar het kan wel iets kosten.

Ik wil gewoon zorgen dat hij goed en stevig verpakt is. Weet iemand hoe ik dit kan doen?

De kast word verzekerd verzonden via postNL

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jens17
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-10 18:36
Een flinke kartonnen doos bij een bouwmarkt ophalen of zelf iets hergebruiken, icm een flinke lading bubbelfolie. Maar nog belangrijker, PostNL vermijden, tenzij je wilt dat je kast vol deuken over komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-10 22:48
Dozen bij de bouwmarkt of supermarkt versnijden en zorgen dat er vulmateriaal is. Anders zelf brengen. Een kast is IMO vrijwel niet te verzenden zonder een goede omdoos. Of je moet er een bubbelwrap fest van maken met een adressticker.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:18

Fiber

Beaches are for storming.

Bubbel folie kost ook geld... Kranten in proppen, eierdozen, stukken piepschuim, wellicht hebben ze bij de plaatselijke electronica boer nog wel wat verpakkingsafval over.... Gaat waarschijnlijk ook heel wat porto kosten. Niet vanwege het gewicht maar wel vanwege de omvang.

[ Voor 22% gewijzigd door Fiber op 02-04-2012 13:24 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noudi93
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10 13:40
brengen is sowieso niet te doen. Is 160 kilometer heen en 160 terug. 320km auto rijd 1 op 16 is 20 liter en met de huidige benzineprijs van 1,87 ofzo is dat rond de 38 euro.

postNL vermijden? Hoe zou ik hem dan moeten verzenden, en waar zou ik hem dan vandaan moeten laten verzenden, want het postkantoor verzend alleen via postNL.

Wat nou als ik piepschuim platen kan krijgen? Die compleet om de kast heen en dan karton eromheen om alles vast te tapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heb je reeds voldoende tips gekregen om een beeld te krijgen om die kast fatsoenlijk te vervoeren. Haal een grote doos en prop hem vol met isolerend materiaal (korte versie van wat hierboven staat). Als je dat goed doet, dan komt die kast prima aan bij de ontvanger. Je zult er echter even op uit moeten om dit te realiseren en dat is iets waar we je op een forum niet mee kunnen helpen.

Succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.